Flere gravide som fryser?

monicabebe

Forumet er livet
Hei, hei!

Har jo akkurat blitt gravid, og har noen symptomer på det! Men lurer på en ting! Er det flere som fryser mer enn før?

Jeg hutrer og fryser om natta, selv om jeg har på meg raggsokker og genser! Har aldri hatt det sånn før. Må rett og slett skaffe meg en pysj...noe som har vært helt utenkelig for meg fram til nå!

Flere kalde gravide?

Klem, M
 
He he. nope er vaaaarm..[:-] KOK varm til tider. Men kan huske at jeg var litt pjusk og frysen helt i begynnelsen.

Gratulerer med nurket i magen.. [:D]
 
God morgen! [:)]

Husker jeg frøs mye i starten jeg også, og det var ganske ille siden jeg alltid har vært en skikkelig frysepinne.. Brr.. Du får krype godt inntil kjæresten om natta da vet du og stjele litt varme [:D]

Men nå har det virkelig snudd.. Er så varm og overopphetet til tider atte fy..[:(]
Vet ikke hva som er verst jeg.. Fryse eller være for varm.. he he
 
Jeg fryser også mye!
Sitter innimellom i stua med pleddet på.
Men om morgenen er jeg igjen så varm at jeg holde på å smelte bort....
Tror termostaten min har gått amok!!!
Litt slitsomt dette...

Opplevde det samme i forrige svangerskap, men da tok jeg akkupunktur
for å forbedre blodsirkulasjonen... og ble faktisk kvitt problemet.
Men nå er det ingen som driver med akkupunktur her jeg bor... sukk...
Så må nok bare leve med det, og håpe at det forsvinner om ikke så lenge.

Lykke til dere også!
 
Det er helt normalt å fryse litt ekstra de første ukene, dette er fordi "babyen" stjeler mye av blodet ditt.. Etterhvert som babyen får egen blodbane stiger tempen din, og bare vent: hetetoktene de kommer de! [;)]
 
Jeg fryser masse jeg også..Mye verre enn jeg kan huske..
Jeg fikk varmeteppe til jul, og det er noe av det beste jeg kunne fått [:D] Det er skikkelig godt og varmt når jeg går og legger meg [:D]'
Jeg er snart 15 uker, men fryser like mye for det.....[&:]
Så jeg gleder meg til det begynner å bli varmere ute... [;)]

Og jeg som skal gifte meg om en mnd..[&:] Tror det blir en meget kald fornøyelse..hehe...[:)][:)] Men det er jo verdt det da [:D]
 
Jeg fikk bare ikke opp varmen de første ukene - frøys vettet av meg! Jeg lå med pysj, sokker, dyne og dobbelt ullpedd om natta!
For første gang i mitt liv skrudde jeg på varmen på soverommet (jeg har alltid hadd kaldt soverom!)

Men de siste par ukene har jeg plutselig begynt å svette! Varmen stiger ja! [:)]
 
Ja, gjett om jeg fryser. Er ca.7 uker nå og jeg mener jeg frøys veldig på begynnelsen sist også. Men varmen kom den, siste halvdel var jeg så varm hele tiden at jeg holdt på å smelte bort.
 
trodde det var bare meg jeg...[:D] Joda, sitter i sofaen med pledd mens gubben sier at det ikke er kaldt (pleier å være omvendt her...). Nå skal det sies at jeg har vært litt ekstra frøsen i vinter fordi jeg har gått ned 20 kilo også, så jeg har trodd at det var det fremdeles jeg...
 
Hmm.. har aldri tenkt over at det kunne være grunnen til at jeg fryser så mye nå[8|] Har varmeteppe i senga, pluss pysj[&o] og enda kan jeg godt finne på å klage over at jeg fryser... Haha, stakkars sambo, han klager over tropisk varme her hjemme!
 
Jeg er aaltid kald, men jeg jobbet med ullvang sokker i militær støvler i sommer så jeg er kansje litt ekstrem. Har alltid varmeteppe under dyna deilig deilig, kan aldri bli varmt nok. Varmeteppe he he eh [:)] j det er meg og gamligene som har det.
 
hei
eg bruk å frys også men ikke hele tiden,bare når eg bi sliten og eg bruk å legge meg å sove
litt og da bi eg bedre med en gang.....
 
Ehhh.. jeg ga samboern et varmeteppe til jul, men det er jeg som bruker det [:D] Stakkaren har ikke fått prøvd det selv ennå [8D] Mmmm godt og varmt ja [:D]
 
Fryser ja!!
Har begynt å ligge med sokker og varmeflaske om natta!
Har vært kald før å altså, men dette tar kaka!
 
Brrr...jeg fryser og fryser, har lurt på når den ekstra "graviditets-varmen" skal sette inn... Håper det snart blir litt varmere[:)]
 
Ja, da fikk jeg i allefall svar på det jeg lurte på! Mange fryser ser jeg. tenkte det måtte være noe...er jo såååå mye kaldere enn det pleier!

Så nå blir det varm pysj og muligens et varmeteppe her i huset! Blir helt gal av å fyse så mye altså!!

Håper på varmere tider!

klem, M
 
Jeg fryser ikke mer enn før, men jeg fryser lettere enn før.
 
gratulerer jeg har termin 10 septeember,med mitt andre.
 
Sover vinduet åpen nå om natta, ellers så er radiatoren slått av, mannen min er plaget at det er kaldt men jeg svetter, og til tider fryser.. har mistet balansen jeg hehe
 
Jeg holdt på å fryse meg i hjæl i begynnelsen, gikk og hutra og frøys hele tia enda jeg hadde på meg godt med klær [&:].. nå er det litt bedre, men jeg får enda masse frysninger i tide og utide. Vi har sikkert det motsatte av det generasjonen før oss sliter med nå -klimakteriet og dets hetetokter! [;)] brrr brrr... raggsokker om natta er et must!
 
Back
Topp