Flere gravide som drømmer at de er utro`e!!??

*Bambi*

Elsker forumet
Jeg har sikkert 9 ganger drømt at jeg har hatt et forhold på "si" med en gutt.............[&:] Vi går aldri lengre enn kyssing/klining...Men uansett!! Sitter nå med dårlig samvittighet selvom det bare er en drøm!!

Må legge til at jeg drømmer masse annet sykt..........[8|]

Ja, jeg husker at jeg hadde noen sånne syke drømmer...våknet med dårlig samvittighet[&:] Lurer på hvorfor man drømmer sånne ting når man er gravid..har ikke drømt det etter mini kom...[8|]

Ja. Jeg jeg drømte det ofte. Så ekkelt. Har ikke drømt om det hverken før eller etter graviditeten. Kun i svangerskapet. Merkelig!

ej drømte om jentesex[8D]å at gubben var utro[8D]

standar omtrent kvar natt[8D]

Gjorde det når jeg gikk med veslegutta ja!  Tror det er ganske nomalt! [8D]

har hendt ja.
synns det er helt gruuusomt når jeg våkner hehe..
men så blir det ok når jeg forstår at det bare er drøm og tull.[:)]

jeg har drømt noen ganger at jeg har vert utro og at han har vert utro...
Når jeg drømmer at han har vert utro og gåt fra meg osv så har jeg våknet og vert skikkelig sur på han... hehe[:)]
Men man drømmer jo litt rare ting når man er gravid[:)]
Får dårlig samvitighet når jeg drømmer at jeg har vert utro ja....

hadde masse mareritt om at sambo var utro da jeg gikk gravid[8D] var SÅ lei meg da jeg våknet[:(]

drømte faktisk i natt at mannen min var gått fra meg:) mange syke drømmer ja.. rart:)

he he.. me too.. drømmer om mange gutter jeg har vært forelska i før.. kyssing og litt mer.. huff såå dårlig samvittighet.. det betyr jo ikke noe alikevel.. men

ja drømte det mange ganger

Drømmer det både når jeg er gravid og ikke.... [:D]
Kan ikke akuratt gi meg selv dårlig samvittighet for det.

ORIGINAL: Junibeib

ORIGINAL: idapjus

Teit å skylde på graviditeten, synes så mange av dere gjør det! Og i flere tilfeller pplever jeg det samme som dere.. Og jeg er IKKE gravid.. Men ja, drømmer det av og til, spessielty hvis jeg er irritert på han eller noe.. [:D]

Hva mener du egentlig med det????????

Man drømmer mye mere sprø ting når man er gravid (i de fleste tilfeller).

Har ikke hatt sånne type drømmer som jeg har nå, før jeg ble gravid.

Skylde på?? Hørtes helt teit ut i denne sammenhengen spør du meg![&:]

Enig...Hva mener du med det?[8|] Det er bevisst at man drømmer mer pga hormonene........

Ja, drømmer at vi begge er det.. Noen ganger er jeg sur på han lenge etter at jeg våkner. også får jeg dårlig samvittighet hvis jeg har vært utro i drømmene. De sitter i så lenge liksom..
Men da jeg våkna i  mårres var jeg egentlig ganske fornøyd med nattas fangst, James Hetfield[8D][8D]

Drømte mye sprøtt jeg også da jeg var gravid. Men særlig at han var utro. Og var selvfølgelig sur og sint på han[:D]

her er det sambo som er utro... og når jeg forteller han det de morgonene det har skjedd ler han og svarer som regel: er det rart en mann blir sliten... først deg og så ei til... nei jeg må ha ferie[;)][;)]

Å jada her drømmes det om alt fra utroskap til drap og alt mulig annet sykt. Hatt noen av mine sykeste drømmer de siste ukene...hatt skikkelig mareritt og det har virkelig føltes som jeg har vært med i den verste skrekkfilmen. Våkner på morran og er helt skjelven. Har drømt mye rart før også, men de siste ukene har det tatt helt av.

ORIGINAL: *Bambi*

ORIGINAL: Junibeib

Teit å skylde på graviditeten, synes så mange av dere gjør det! Og i flere tilfeller pplever jeg det samme som dere.. Og jeg er IKKE gravid.. Men ja, drømmer det av og til, spessielty hvis jeg er irritert på han eller noe.. [:D]

Hva mener du egentlig med det????????

Man drømmer mye mere sprø ting når man er gravid (i de fleste tilfeller).

Har ikke hatt sånne type drømmer som jeg har nå, før jeg ble gravid.

Skylde på?? Hørtes helt teit ut i denne sammenhengen spør du meg![&:]

Enig...Hva mener du med det?[8|] Det er bevisst at man drømmer mer pga hormonene........

Herligheten damen, forklarte jo i første innlegget mitt hva jeg mente! LES litt nøyere før dere åpner skravlemaskinen!

Dette er min tråd...Så skravler så mye jeg vil, lille jente[:)]

Back
Topp