Flere frossenpinner?

Ulva

Forumet er livet
Jeg er en frossenpinne til vanlig men når jeg er gravid fryser jeg ekstra mye! Føler jeg tiltider fryser ihjel! Men på natta er jeg så varm at jeg renner bort...
Flere frossenpinner?

Jeg er en frossenpinne til vanlig men når jeg er gravid fryser jeg ekstra mye! Føler jeg tiltider fryser ihjel! Men på natta er jeg så varm at jeg renner bort...
Flere frossenpinner?

Jeg og! Iskald! Og hjelper ikke på med dritvær hær nord!

Plutselig jeg også. Har smeltet i de to forrige svangerskap ...så veldig uvant for meg dette. 30 grader og sitter med teppe

Jeg fryser alltid mye i starten på svangerskap, så renner jeg bort på slutten ;-) Og på nettene svetter jeg mengder hver natt helt fra start...

Jeg er motsatt. Fryser mye til vanlig men nå er det varmt. Å det liker jeg! Aldri hatt en normaltemp.

Eg er motsatt [emoji28] Er altfor varm, har vifte + vinduene åpne på soverommet kvar kveld [emoji85]

Iskald på hender og føtter [emoji85]

De første ukene frøs jeg helt ekstremt mye, til tross for varmt vær og allting. Begynner å bli litt bedre med frysingen nå [emoji4]

Jeg fryser alltid, men har vært ekstra kald de siste ukene. Håper det går seg til når det blir (forhåpentligvis) litt varmere vær :)

Her er det også motsatt. Så snart solen titter frem får jeg hetekav :wtf:

Jeg og er kjempekald! Vanligvis synes jeg at 30 varmegrader er helt uutholdelig varmt, men nå synes jeg det er akkurat passe og deilig [emoji4]

Motsatt her fortsatt.. Den varmen er helt forferdelig![emoji30]

Samme her... sliter med nattesøvn Pga varme og fryser lett i skyggen

Jeg fryser også mye! Sitter med verandadøra opp og pledd, fordi jeg er så kvalm og trenger frisk luft [emoji30]

Back
Topp