Flere fra Stavanger?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg er fra Stavanger [emoji2] har riktignok termin i starten av Januar, men kunne også tenkt meg å treffe noen vordene mammaer og evt treffes i barseltiden også [emoji5]

SVG Rugemamma

Betatt av forumet
Jeg er fra Stavanger [emoji2] har riktignok termin i starten av Januar, men kunne også tenkt meg å treffe noen vordene mammaer og evt treffes i barseltiden også [emoji5]

Så bra![emoji1][emoji106] vi avtaler et treff når vi ser om det kommer noen flere til.

Ikke i bruk

Forumet er livet
Tror det er maaaange fra Stavanger på forumet i sin helhet :D Kom mange på barseltreffet vi arrangerte i mars :)

Hvor i Stavanger bor du?

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Tror det er maaaange fra Stavanger på forumet i sin helhet :D Kom mange på barseltreffet vi arrangerte i mars :)

Hvor i Stavanger bor du?

Må bare kommentere her:D Så kjekt det er mange fra Stavanger her:) Det barseltreffet ble hakket for tidlig for min del, men blir gjerne med om det er flere arrangementer. Har dere noe nytt på planen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Må bare kommentere her:D Så kjekt det er mange fra Stavanger her:) Det barseltreffet ble hakket for tidlig for min del, men blir gjerne med om det er flere arrangementer. Har dere noe nytt på planen?
:D

Jeg kjenner ingen konkrete planer om nytt barseltreff akkurat nå nei, men det kommer nok ett eller annet :)

Topp