Flere fra st.olav her?

lille89

Betatt av forumet
Jeg syns det hele er så nytt og skremmende så det hadde vært godt å høre fra andre som hører til st.olav som kan fortelle meg litt om hvordan det er! :)

Jeg tilhører St.olavs. Har bare gode erfaringer derfra. Personalet er veldig hyggelige og flinke. Blide og trivelige. De tar veldig godt vare på deg og ingen spørsmål er tabu å spørre :)
De har alltid vært raske med behandling av søknader, ny runde osv. Så det er ikke noe å grue seg til. Lykke til! :)

Enig med Plexy, veldig fornøyd jeg også ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tilhører St.olavs. Har bare gode erfaringer derfra. Personalet er veldig hyggelige og flinke. Blide og trivelige. De tar veldig godt vare på deg og ingen spørsmål er tabu å spørre :)
De har alltid vært raske med behandling av søknader, ny runde osv. Så det er ikke noe å grue seg til. Lykke til! :)

Tusen takk for svar! :) godt å høre! Hvor er du i prosessen? :)

Begynte på sprøyter (Fostimon) på onsdag, skal på UL på tirsdag ;) Holder på med søskenforsøk, runde 2. Veldig heldig som har ei snuppe på 2 år :) Så har begynt å vært der noen runder nå :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk for svar! :) godt å høre! Hvor er du i prosessen? :)
Bare hyggelig! Jeg har hatt 2 ICSI forsøk og 1 FER forsøk. Venter på TR for et nytt FER forsøk. :)

Hei. Er ikke egentlig her lenger men har ei lita tulle på fire mnd etter icsi på st. Olavs. Enig med de andre er veldig fornøyd og de har alltid vært veldig raske i behandlingen :) lykke til ;)

Back
Topp