Flere fra sørlandet..?

Varla

Elsker forumet
Mailykke <3
Plutselig fikk jeg følelsen av at vi bar fler enn bare meg. Jeg bor i kr.sand.

Hvor bor du??

Jeg bor i Mandal :-) flyttet hit i desember fra Stavanger, men er opprinnelig trønderjente :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er fra Arendal, men bor i Ås nå. Men skal nok være endel sørover det første året da jeg har en leilighet der og det kan være godt å være i nærheten av mamma den første tiden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet det er flere. Er sørlendinger så sjenerte over å være fra sørlandet??

Jeg har ikke kjempe mange venner med barn, så hadde vært hyggelig å møte noen i samme situasjon. Spessielt om noen er fra kr.sand. :-)

jeg er egentlig fra lille Hurum landet :P men bor nå på Hægeland av alle steder :) trives på sørlandet <3

hmm.. det er et lite stykke forbi øvrebø hvis du vet hvor det er? :)

Aha.. ja.. Øvrebø vet jeg at ligget forbi vennesla. Aldri vært der.. men øvrebø har jeg i det minste hørt om. :-)

Syns vi kan prøve å treffes engang..

Sørlandsenteret er stort og litt for alle.. er egon der nå og masse andre kaféer der.. gratis parkering og bussen går jo fra kr.sand og dit, og den 5 bussen fra arendal..

Og du fra Risør syns vel det er gøy å komme til "storbyen" og se på det store senteret. Hehe.. :-P

er fra Grimstad men har dessverre flyttet laaaaangt nord .. hva gjør man ikke for odelsgutter og den store kjærligheten ♡♥♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

kommer da gjerne med en tur på senteret eller byen en dag det passer :) koselig å treffe andre kommende mødre :D bor jo ikke så langt fra byen :D

Er fra lille Lyngdal jeg, men må inn til krsand en del over nyttår. Ser ut som jeg må føde der og ikke i flekkefjord som jeg helst ville :/

Back
Topp