Sagas mamma
Flørter med forumet
Hei! Jeg lurer på om vi er flere her inne som er fra Østfold?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Jeg er også fra FredrikstadFra Fredrikstad her![]()
Nice! Hvor i Fredrikstad? Hvilken helsestasjon hører du til?Så koselig! Jeg er også fra Fredrikstad![]()
Gressvik. Du da?Nice! Hvor i Fredrikstad? Hvilken helsestasjon hører du til?
Oi det er jo ikke langt unna. Bor i OredalenGressvik. Du da?
Nei, det er jo helt i nærhetenOi det er jo ikke langt unna. Bor i Oredalen![]()
Ja veldig. Hvis vi er flere ville det vært koselig å møtes for en kaffe/ trilletur!Nei, det er jo helt i nærhetenkoselig hvis vi er flere som bor I nærheten av hverandre
![]()
Ja, det ville vært veldig koselig. Kjenner ikke noen andre som skal ha barn nå heller. Så da er det hyggelig å bli kjent med noen nyeJa veldig. Hvis vi er flere ville det vært koselig å møtes for en kaffe/ trilletur!
Har du ikke barselgruppe? Kanskje vi skulle møtes! Har et par venninner med barn på samme alder, 6 mnd. Hvor gammel er ungen din? En tur i gamlebyen eller noe hadde vært superhyggelig!Ja, det ville vært veldig koselig. Kjenner ikke noen andre som skal ha barn nå heller. Så da er det hyggelig å bli kjent med noen nye![]()
Joda, jeg kjenner fler med barn på datteren min sin alder, hun er snart 15 mnd. Men vet ikke om noen som er gravide nå og tror ikke noen av vennene min planlegger barn nå heller. Du har et barn på 6 mnd? Men hadde vært hyggelig å møtesHar du ikke barselgruppe? Kanskje vi skulle møtes! Har et par venninner med barn på samme alder, 6 mnd. Hvor gammel er ungen din? En tur i gamlebyen eller noe hadde vært superhyggelig!