Flere forum?

lillechille

Forelsket i forumet
Lurer litt på om det bare er meg som driver og vingler mellom flere forum? Her står det mellom BV og Barnimagen...

Vet ikke helt hvorfor, det bare blei sånn..Hvor er dere mest, og hvorfor lurer jeg på??

Jeg leser litt på både BV og BiM. Med samme nick :) Dette fører jo da til enda mer tid på forum som jeg skulle brukt på studier :p Lett avhengighetsskapende. 

Jeg er bare her på BV, og syntes det er nok:) Bruker mye tid her, og om jeg skulle vært på et forum til, hadde jeg nok ikke hatt et liv:/

Jeg startet på BIM på første svangerskap, men endte fort opp her på BV.
Holder meg bare her.

Jeg er bare her og har vært det noen år. Har ikke behov for noe mer/annet.

Jeg har alfor mye fritid, så jeg henger på SM og MN også

Kaktus_86 skrev:
Jeg leser litt på både BV og BiM. Med samme nick :) Dette fører jo da til enda mer tid på forum som jeg skulle brukt på studier :p Lett avhengighetsskapende. 

hihi, kjenner meg igjen...Må liksom få med meg hva som står både her og der...Men tror det går over så snart det synker inn at jeg faktisk ER gravid...Nå er det litt sånn at jeg leser alt av gravidstoff for å fatte at det er sant, hehe...

Takk for svar:)

De fleste av dere er vist bare her, og det er nok greit med bare en plass og forholde seg til..hehe... Bare jeg som føler jeg MÅ lese alt av gravide stoff for tiden, tipper det går over snart da..

Back
Topp