Flere flergangsfødene??

mai__baby08

Glad i forumet
Er 13+3 uker på vei. Og dette er mitt 3dje svangerskap.det jeg lurer på er hvorfor jeg ikke har fått noe mage enda? Begynner å bli bekymret... flere flergangsfødene som ikke har fått mage? Kjenner kun en liten kul når jeg ligger på ryggen

Jeg har mitt 2dre svangerskap nå og har fått mage men nå er jeg lite fra før både i høyde og vekt. Trenger ikke å være noe galt :) noen får jo mage fort andre ikke, hvordan var det i de andre svangerskapene da? fikk du mage fort da?

Fikk ikke mage med noen av de andre før 5 mnd. Men trodde liksom jeg skulle få mage før. Sist jeg var hos jordmor i uke 9 sa henne at magen kom til å komme fortere denne gangen... derfor lurer jeg på hvor magen er blitt av.. redd den ikke vokser som den skal

ok, da tror jeg at du kansje ikke vil få mage så fort denne gangen heller... med vesla fkk jeg også fort rundt uke 5-6 men den var ikke så stor som nå da.

Men er du bekymrå så kansje du kan ringe legen å få en kontrol:)

Ringte jordmor istad... skal til henne imorgen:) er ikke så greit å gå å lure på hvorfor jeg ikke har mage...men er oppblåst på kveldene da:)

Dette er fjerde da og jeg har mye fra før ;) Men med andre kom magen fort og med tredje va det lik som deg.

Back
Topp