Flere festbremser her?

Satinsky

Prinsemamma
Etter en travel vakt på jobb med løping og akuttsituasjoner er jeg mer klar for sofaen enn for fest. Skulle på skikkelig jentefest i dag,med mat ute og greier. Pleier alltid å være veldig koselig, men jeg orker faktisk ikke tanken på det i kveld. Uvant å måtte ta hensyn til seg selv på den måten, men slik ble det i dag. Blir derfor skuffet når jeg ikke møter forståelse fra den som arrangerer kvelden. Hun har ikke barn selv. De av venninnene mine som har barn, skjønte det med en gang. Det er da ikke slik at jeg er en dårligere venninne selv om jeg er gravid? Er alene hjemme i dag, og har store planer om en heftig date med sofaen og TVen. Siden jeg har ventet en stund med å bli gravid fordi det tok tid å treffe rette mannen, har jeg alltid vært med på moroa. Jeg skal nok være med igjen, men håper da ikke jeg blir utstøtt i mellomtiden :-) Andre som opplever liknende for tiden?

Har vært festbrems lenge, hehe :) trives nok best hjemme i sofakroken :D men stiller opp for de nærmeste når det er noe. Huff nå hørtes jeg sær ut :P

Har vært festbrems lenge, hehe :) trives nok best hjemme i sofakroken :D men stiller opp for de nærmeste når det er noe. Huff nå hørtes jeg sær ut :P
Haha sånn er jeg også. Har to barn fra før så er ikke mye party her. Men nå i graviditeten må jeg legge meg i ni tiden om det en mandag eller fredag, så ikke no fest nei! ;)

Back
Topp