Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
som opplever at pollenallergien har blitt mye verre nå som man er gravid?? nyser så jeg er redd jeg livmora løsner her altså!! hvordan er det egentli med graviditet og allergimedisin??
Jeg nyser myyye, men det gjør jeg året rundt[8D] Er ikke allergisk mot noe..
Men tenker innimellom disse voldsomme nyseanfallene mine at det ikke kan være bra for spiren[8|] Men tror nok ikke det har noe å si[:D]
Hmm... merka senest i morges at det var helt forferdelig å ikke kunne ta allergimedisiner. Jeg gikk inn på felleskatalogen å søkte på både pillene og nesesprayen min og på begge sto det at man måtte høre med lege. På nesesprayen sto det at risiko måtte veies opp mot fordeler av å bruke... så det betyr at man kan bruke hvis man er helt nødt til det for å greie seg selv. Men jeg valgte å la være for å være sikker. Får heller bruke opp den "kvota" på dager der det er helt forjævlig og det ikke går over av å vaske ansiktet med kaldt vann og trekke meg unna det jeg er allergisk mot. [;)] Kjøpte kleenex tørkler med balsam på... så da skal det vel gå greit selv om det blir en del nys og gørr om dagene. [8D]
Det kan hjelpe å skylle nesa med saltvann og det er fullstendig trygt når man er gravid. Det er jo naturlig og helt ufarlig for både mor og barn. [;)]