flere enn meg?

rosenjenta

Glad i forumet
som blir stresset når det skal måles blodtrykk? Jeg kjenner det så godt på meg at jeg stresser. Legen måler flere ganger og da synker det. Dette kalles vel kontor-trykk

Blir skikkelig slapp når jeg skal måle blodtrykket jeg...ligger på ryggen når ho tar det,først finner ho hjertelyd og så klemmer ho både her og der, tilslutt tar ho blodtrykket. Hater å ligge på ryggen, føler at jeg nesten svimer av.

Samme her....
Jordmor har di siste par gangene måtte måle flere ganger på meg, Hun måtte til og med bruker den dærre rundingen med di slangene for og kjenne....
Hun syntes nemelig at Blodtrykket mitt var litt for høyt til at det kunne stemme sammenlignet med di andre målingene her.
Hat til og med måtte ligge når hun skulle måle det.
Mens hos legen har det vært ganske normalt hver gang, Sitter og måler det der.
Hmmz.....
Har kanskje vært litt mindre nervøs der..... [:D]

jeg blir stresset og nervøs. kjenner stor forskjell etter at jeg har kommet meg ut av legekontoret. mange som plages med dette.

Jeg vurderer å kjøpe meg blodtrykksmåler jeg. Noen av dere som har det? Bare for å sjekke hvordan trykket er når jeg er i normale omgivelser......Tror de koster ca 200-400 kr.

jeg tror at jeg skal stresse jeg, men jeg har hatt nøyaktig likt resultat på alle tre kontroller, og det er veldig bra, så jeg innbiller meg det nok bare..

skal prøve å slappe av neste gang, men det er ikke lett når man bare tenker: NÅ MÅ JEG SLAPPE AV.......ELLERS BLIR TRYKKET FOR HØYT" Ikke bra å tenke sånn. hehe

JA!! Bekymringer syns jeg det er nok av....hehe. Når en bekymring er over tar det ikke lang tid før neste kommer. Er blodtrykket ditt veldig høyt da Lisemor-79? Er du langt på vei? Mitt trykk var ca 135/80-85. Overtrykket var 150 første gang hun målte, hehe. Det gikk raskt ned det da...

Takk for det [:D] Testet det i dag igjen, og da var det normalt [:D] Testet det på jobb faktisk. Hadde kontor-trykk før jeg ble gravid også...

Back
Topp