Flere enn meg

Ønske.

Glad i forumet
Julikulene 2020
Opplever det om dagen at når jeg brekker meg så kommer oppkast på 1.2.3 uten problem. Sumynes det virker som magesyre smaker anerledes enn ellers og sure oppstøt hele tiden. Ikke minst kul i baken å bli kvitt smaken i munnen. Og usannsynlig sliten i dag og trøtt. Sov til 8 i dag og det er lenge til meg og være. Men fra kl ett til nå har jeg gjort null niks nada ikke en gang sett tv og timene har bare flydd avsted,
 
Jeg er også helt enormt trøtt idag! Har ligget strekk ut på sofaen i hele dag og ikke orket noe.. så vidt jeg orker å se på mobilen nå også.....
 
Er kjempe trett selv i dag.. bare stirra i veggen og ente opp med en liten kvelds lur mens sambo la junior før kvelden :joyful:
 
VELDIG trøtt på kveldene. Har endelig fått en del energi igjen på dagene (etter vitamin mangel) så går mye mer tur enn jeg pleide, som er suuperdeilig. Men er helt kjørt på ettermiddag/kvelden :sour:
 
Jeg er så trøtt. Legger meg kl 21 hver kveld. Og må ta en varm dusj før det, fordi jeg fryser så sinnsykt
 
Jeg er også sykt trøtt og iskald, er kald til vanlig, men nå er det pysjamas,ullsokker,ullteppe og dundyne. Stakkar mannen som ligger på siden og svetter:hilarious:
 
Back
Topp