Flere enn meg..

lykkelise<3

Forelsket i forumet
Er det bare jeg som drømmer om babyen hveeer natt? Natt 1 drømte jeg at jeg fikk møte babyen. Natt 2 drømte jeg det samme, og i natt drømte jeg at jeg skulle amme babyen.. Haha det er så rart å våkne etter slike drømmer! :-P

Heldige deg som har sånne fine drømmer! Her har jeg helt forferdelige mareritt, og våkner av dem flere ganger i løpet av natten. Akkurat samme forrige graviditet inntil ca uke 20, tror jeg. Eneste positive er at det i alle fall er veldig godt å våkne etterpå og vite at det heldigvis ikke er virkeligheten.

Det eneste jeg drømte forrige gang var at jeg hadde kommet hjem fra sykehuset med babyen, la den på kjøkkenbordet og dro på jobb. Eller kom hjem og innså at jeg kanskje burde søke om permisjon.
Har ikke drømt om denne ennå, men jeg ser for meg at jeg kan finne på å drømme om fødselen etter hvert, siden jeg nå vet hva det dreier seg om.

Drømmer mye om livet med baby ja, og om det å være gravid og å skjule det... ;)

Jag får aldrig tid till att drömma om något , eftersom jag är uppe flera gånger om natten för att kissa :mad::mad:

Jeg drømmer vanligvis veldig lite, men nå har jeg hatt opptil flere mareritt (et hvor jeg vekte gubben for å sjekke at han var i live), og i natt drømte jeg at lille bollen var født og mamma kom og hentet meg i barnevogn :-S

Eg drømmer mye rart for tiden, er skikkelig forvirret når eg våkner av og til :p
Sånn usammenhengende drømmer eg har, heldigvis ingen mareritter men heller ikke noe morsomt.Men så er eg oppe 2 ganger mellom 2 og 7 for og gå på do også da :p

Pleier aldri å huske hva jeg drømmer, men etter jeg ble gravid har jeg våknet noen ganger og vært skikkelig forvirret pga drømmer som har virket veldig ekte (men helt absurde):eek:
Men ingen drømmer om barn eller graviditet.

Heldige deg som har sånne fine drømmer! Her har jeg helt forferdelige mareritt, og våkner av dem flere ganger i løpet av natten. Akkurat samme forrige graviditet inntil ca uke 20, tror jeg. Eneste positive er at det i alle fall er veldig godt å våkne etterpå og vite at det heldigvis ikke er virkeligheten.
Uff da! Det hørtes ikke nå koselig ut :-/ håper det gir seg fortere denne graviditeten :-)

Det eneste jeg drømte forrige gang var at jeg hadde kommet hjem fra sykehuset med babyen, la den på kjøkkenbordet og dro på jobb. Eller kom hjem og innså at jeg kanskje burde søke om permisjon.
Har ikke drømt om denne ennå, men jeg ser for meg at jeg kan finne på å drømme om fødselen etter hvert, siden jeg nå vet hva det dreier seg om.
Ja, jeg tror nok det blir drømmer om fødsel om ikke lenge! Begynte å grine da jeg så på fødestuen Sverige her om dagen foresten fordi tanken er så fin at om ca 7 måneder får jeg møte den lille nusken :-) så regner med det neste blir å drømme om fødsel

Jag får aldrig tid till att drömma om något , eftersom jag är uppe flera gånger om natten för att kissa :mad::mad:
Haha heldigvis er jeg bare oppe en gang om natten for å tisse, men det tror jeg endrer seg ganske fort etter livmora begynner å presse mer og mer på blæra etterhvert!

Pleier aldri å huske hva jeg drømmer, men etter jeg ble gravid har jeg våknet noen ganger og vært skikkelig forvirret pga drømmer som har virket veldig ekte (men helt absurde):eek:
Men ingen drømmer om barn eller graviditet.
Jeg er også sånn at jeg vanligvis ikke husker drømmene, men etter jeg ble gravid er de så ekte! Våknet her om dagen og lurte på hvor babyen min hadde blitt av... Haha, følte nesten at jeg holdt den i armene :-) fine drømmer heldigvis. Håper ikke de blir til mareritter!

Sist jeg var gravid drømte jeg mye om babyen å alt mulig rundt det å vær gravid og få baby :p
Men denne gang så har jeg kun drømt at jeg er utro mot mannen min :eek: ;) :D hahaha...

Back
Topp