Flere enn meg?

ArendalsPia

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg her som hører en slags knekkelyd av og til når babyen beveger på seg i magen? Høres ut som man tar to negler å lager lyd med de liksom :P Har funnet ut hva det er da, at det rett og slett er babyen sine ledd som knekker :P Hørt det den siste uka eller noe sånn, mannen hører det også til tider :)
Er i uke 34 i dag :)

Her er det også sånn, vært sånn med alle tre, så tenker det er normalt, men vet ikke hva det er.. :)

Her er det også sånn, vært sånn med alle tre, så tenker det er normalt, men vet ikke hva det er.. :)

Jordmor sa det var ledda som knakk når baby strakk på seg, å at det var at babyen trivdes. Skvatt skikkelig de første gangene jeg hørte det, så kasta meg over telefonen for å finne ut hva det var :p

Jordmor sa det var ledda som knakk når baby strakk på seg, å at det var at babyen trivdes. Skvatt skikkelig de første gangene jeg hørte det, så kasta meg over telefonen for å finne ut hva det var :p

Hvis det er ett trivselstegn så vil jeg også høre den lyden :P Hehe, så snålt!

Jøss, har kjent på sånne 'knekk' selv.. En utrolig lettelse å lese at det er et sunnhetstegn! Har bekymret meg litt for hva det kunne være.

Hører noen små knekk innimellom og gjorde det også da jeg gikk gravid med første. Det er vel med babyen som med oss, av og til så knekker det bare litt i leddene ;)

Samme er det her:) merkelige greier :)

Back
Topp