Flere enn meg??

Markmusa

Gift med forumet
Som har hengt en en beskjed ved dørklokka ikveld? Det står: Ikke ring på, barn sover... Jeg håper virkelig at de respekterer det, for guttene var begge slitne og overtrøtte idag etter en lang dag med mye besøk.

Edit: Det går ikke an å koble ut ringeklokka vår [8D]

hvorfor ikke bare slå av ringeklokka?

Hehe, skulle akkurat til å skrive en sånn lapp :)

Vi har bare skrudd av ringeklokka(tatt ut batteriet). Så kan de banke på istedet:)
Mange av barna kan jo ikke lese

vi har kobla av ringeklokka. enkelt og greit.

har lapp ja men en annen beskjed[;)]
ringeklokken vår er ødelagt så ber de banke på veggen for da hører jeg de. og det har funket til nå[:D]

Nei. Vi har ikke hengt skilt.

Jeg sitter bare og håper på at noen ringer på så jeg får gitt bort litt godis [:)]

Så noen barn som var ute og gikk da jeg var ute med hunden. De var så søte og forventningsfulle [:D]
Her blir det leven når det evt ringer på, for hunden kommer til å bjeffe..
Men det får gå [:D]

Hadde håpet noen hadde kommet mens gullet var våken, så hun hadde fått sett litt kostymer [:)]

Håper de respekterer skiltet ditt! [:)]

Ringerklokka hos oss er koblet til en "lysbryter" i sikringsskapet, så det er liksom så veldig enkelt å bare slå den av[:D]

ORIGINAL: H i l l a

Ringerklokka hos oss er koblet til en "lysbryter" i sikringsskapet, så det er liksom så veldig enkelt å bare slå den av[:D]

mhm, trodde alle hadde det jeg.

ååå,at jeg ikke tenkte på det[8|] Nå har jeg vært så sint i kveld,å de ringer å ringer å ringer på når de ser jeg er hjemme[:'(]
Klarer de ikke respektere at noen ikke feirer denne dagen?
ååååååeeeeeeh[:@]

Back
Topp