Flere enn meg??

AB

Forumet er livet
.. som ikke liker å legge seg når en er alene hjemme??
Mannen min er ute i kveld og jeg burde sikkert lagt meg for det er ikke mange timene før lillegutt vil opp, men jeg liker ikke legge meg jeg.. føler jeg har mer "kontroll" når jeg er våken.. er litt redd av meg[8|]

får bare sitte med data`n og håpe at mannen min er hjemme før kl.0500....

Ja sånn haar jeg vært oxo..
Husker sambo måtte sove på sykehuset for en tid tilbake og da satt jeg oppe hele natten..

Jeg er sånn!! Samboeren min var på rally forrige helg og jeg fikk ikke sove før utover natta, det er kjempe slitsomt[&:]

hvorfor er vi sånn?? skulle jo helst sove.. lurer på å det kommer av ... [8|]

Vant til å sove aleine jeg da... hehe... [:D]

jepp kjenner meg igjen, å sambo er jo dørvakt da, så jeg har det slikt hver helg.... slitsomt..

Sånn er jeg også. Er vel litt "husredd" av meg. Hvis jeg er alene hjemme så drøyer jeg i det lengste før jeg går og legger meg. Da blir jeg kjempetrøtt og sovner fortere sånn at jeg slipper å ligge og høre på lyder og sånn....

Hehe, sånn er jeg og... Sitter helst å leser til jeg sovner. Også våkner jeg opp med vond nakke og lys på og alt[8|]

så er jeg og[&:]

krysser fingrene for at mannen din kommer tidlig hjem.

ja huff er sånn jeg å

ORIGINAL: MorgansMamma

Om jeg hadde vært slik så hadde jeg slitt![&:]
Sambo er på sjøen 5 uker i slengen[;)]
Sover godt uansett jeg egentlig....
Selvsagt tomt i sengen de første nettene etter at han har reist eneste...

Heldig du!! Min er ute i 6 uker, og jeg måtte skaffe meg hund for at jeg ikke skulle bli gal. Sovnet ikke før langt på natt, og det var slitsomt da jeg jobbet.

Nå har jeg lagt det for vane, og tenke på kjekke ting før jeg legger meg, og da går det kjapt. Hunden vår er absolutt ikke noen vakthund, men det hjelper.

Jeg synes også det er tomt de første dagene, men det er utrolig hva en venner seg til.

Ikke veldig enkelt nei, men Bamsi jobber natten så
vender meg til det, går nesten greit [&o]

Back
Topp