Flere enn meg som...

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Flere enn meg som snakker til babyene/magene sine ;)? Jeg gjør det, føler meg som den skrullingen:laughing002 . Det kan være at jeg sier «så aktiv du er» når han har turneshow:), «nå lille tenker vi får oss litt mat» eller «elsker deg såå mye, du skulle bare vist :love017

Uansett hva jeg gjør er han jo alltid med. Aldri alene når man deler tilværelsen med en voksende baby :love7

Snakket og sang masse til «magen» sist svangerskap:p nå er det mer hvis jeg får en rolig stund i løpet av døgnet og merker masse liv om kvelden:p sist hadde pappaen masse tid til å «synge til magen»....med en 2 åring i hus er dette svangerskapet veldig annerledes og føler ikke det er så mye «tid til å tenke på jeg er gravid«..

Snakker litt til magen :) om morgenen når jeg kjenner de første sparkene sier jeg god morgen, og om det har vært en dag hvor jeg har kjent lite (om jeg har vært mye i aktivitet osv), så humrer jeg litt og sier at "der var du jo". Kjenner kjærligheten vokse for hver dag [emoji7]

Snakker litt til magen :) om morgenen når jeg kjenner de første sparkene sier jeg god morgen, og om det har vært en dag hvor jeg har kjent lite (om jeg har vært mye i aktivitet osv), så humrer jeg litt og sier at "der var du jo". Kjenner kjærligheten vokse for hver dag [emoji7]
Samme her :) kjærligheten har ingen grenser, blir bare mer og mer knyttet. Er han rolig en stund dulter jeg borti å sier «du, skal du ikke våkne litt snart?» når han da begynner å sparke igjen sier jeg «der var du våken ja :love017

Jada, snakker litt til jenta mi :)
Blir litt sånn prater til meg selv med hun :P

Snakker litt og igår hørte vi på musikk på radioen. Ble veldig liv i magen, men sikkert tilfeldig. Uansett artig å se magen bevege seg slik.

Snakker til faren gjennom babyen ☺️ Som: ja, nå har du fått i deg litt mat.... kanskje pappa har lyst til å kjenne hvor sterk du har blitt. Eller: du kan få lov til å sparke en annen plass enn akkurat på blæra da (for å få en liten dråpe forståelse for at vi må stoppe så jeg får gå på do, selv under korte bilturer)

Snakker ikke til babyen i magen. Men snakker om den med kommende storesøsken. Og tenker på om babyen har det gøy når jeg for eksempel husker eller danser [emoji4]

Nei, det har jeg ikke tid til [emoji23] Men gjorde det med storesøster, husker jeg. Har så vidt tid til å tenke på at jeg er gravid, ukene suser avgårde denne gangen med to skolebarn og 2-åring i hus [emoji28]

Back
Topp