flere enn meg som vil opp i vekt?

Anita23

Glad i forumet
lyst til å begynne å prøve for fullt, men er redd jeg ikke klarer det alene.
noen som vil bli med? [:D]

mee too[;)]

[:D][:D]

hvordan skal vi begynne da? har du noen forslag? jeg tror jeg har prøvd alt snart men ingenting hjelper.[;)]

jeg har prøvd, men han sluttet ikke prate om spiseforrstyrrelser, så jeg gikk [:@][:@][:'(][:'(]

men det er en sprøyte har jeg hørt. vitamin B ?? hørt om den?
den skal visst få deg til å få matlyst.
men den hadde ikke funket på ei jeg pratet med.

ikke jeg men sambo. Han spiser hele tiden ,men legger ikke på seg. Det er like farlig å være undervektig som overvektig.

tar gjerne imot [:D][;)]

ingen fler [8|]

hvordan skal vi gjøre dette da lene80? [:)]
spiser du ofte? mitt problem er at jeg glemmer rett og slett å sise [&o][:@]

jeg har nok veldig høy forbrenning.er kjempeglad i mat og kan spise mye men legger ikke på meg et gram.er 160 og 45 kg.skulle gjerne hatt noen kilo til.du må ikke glemme å spise vet du[:)] 

ORIGINAL: lene80

jeg har nok veldig høy forbrenning.er kjempeglad i mat og kan spise mye men legger ikke på meg et gram.er 160 og 45 kg.skulle gjerne hatt noen kilo til.du må ikke glemme å spise vet du[:)] 

jeg har vært tynn hele livet.
er 155 og veier 40 kg. kun veid mere når jeg var gravid.

var sjelglad når vekta sto 50 og jeg var høygravid [8|][:D]

Har en bror som alltid har vært ekstremt tynn og problemer med å legge på seg, nå har det endelig begynt å virke. Han tar en proteinshake hver kveld før han legger seg itillegg til spise vanlig ellers. I løpet av et år har han nå gått opp 8 kg. Proteinshaker fås kjøpt både på helsekoster og på treningssentre rundt om i hele landet og kan fås i ulike smaker.

Lykke til[:)]

ORIGINAL: Jani

Har en bror som alltid har vært ekstremt tynn og problemer med å legge på seg, nå har det endelig begynt å virke. Han tar en proteinshake hver kveld før han legger seg itillegg til spise vanlig ellers. I løpet av et år har han nå gått opp 8 kg. Proteinshaker fås kjøpt både på helsekoster og på treningssentre rundt om i hele landet og kan fås i ulike smaker.

Lykke til[:)]

jeg vet, har prøvd. men det smaker dritt [:'(][:'(][:'(][&o][:(]

da får vi bare begynne å trene litt da rosie posie så vi får litt muskler[;)]

fikk du PMen min? [:)]

Masse proteiner som mat og shaker (fåes jo i forskjellige smaker) og vekttrening også B12 sprøyte...

Back
Topp