Flere enn meg som sliter ut sin stakkars mann??

2gutter1nurk

Flørter med forumet
Jeg får så vondt av mannen min jeg, han er utrooolig sliten nå...
Jeg har jo hatt bekkenløsning siden FØR positiv test, og klarer ikke/får ikke lov til å gjøre så mye husarbeid.

I dag har jeg vasket vasken, benken og doen på badet. Sortert litt skittentøy og hengt opp en maskin med klær. Au au au...

I tillegg da, så har jeg siste minst 4 ukene vært utrooooolig kvalm, så jeg har ikke sjans til å lage mat, heller ikke nærme meg skitne kopper og kar ETTER maten. Jeg har ikke klart å legge minstemann, rydde eller ordne i huset, vaske klær osv...

Jeg klarer heller ikke stå opp og få 1 åringen til å sovne igjen om han våkner om natten, noe han har gjort hver natt, og noen netter flere ganger siste uken, så det må stakkars mannen gjøre, selv om han skal opp på jobb dagen etterpå.

Denne uken har han til og med vært SYK, og måtte alikevel gjøre alt sammen, stakkars stakkars STAKKARS mannen min.

Jeg gleder meg som en unge til kvalmen drar sin vei, og han endelig kan få en hel natt søvn igjen, og slippe å både lage middag og rydde etterpå.

Det som egentlig er værst er at han jo beklager at han blir grinete osv "e itj DÆ æ e sur på pus, æ e bare sååå slitn"

Vet dere hva, jeg tror mannen eeeeelsker meg:D:D:D

Det kaller man kjærlighet emoticon

Her gjør mannen og mer enn normalt. Han tar det med et smil, han er bare glad for at jeg passer på den lille <3

Før en flott mann :)
Lurer på om det ikke fins noe slags hjelpeaperat du kan benytte dæ av når du e så dårlig? eks. hjemmehjelp ol. Ellers må væl mannen kunne få velferdspermisjon(?) siden du e avhengig av hjelp....??
Har ikke peiling på slik, bare noen tanker jeg har... Har hørt om flere menn som tar ut sykemelding for å hjelpe sin gravide kone..
Lykke til og go bedring

Litt mer blir det på min mann også, men ikke så ille som hos dere da..

Jeg sliter med ekstrem luktesans og litt kvalme.. så bæsjebleier på mini er forferdelig for min del, må jobbe hardt for å ikke brekke meg av det.. dermed er det naturlig at dette blir mer pappaens jobb enn min nå for tida.. jeg hjelper til i den grad jeg kan, og er jeg alene med mini så kan jeg klare det (med litt god tid og mye viljestyrke..)

Er litt ting som jeg bare overlater til mannen å gjøre, men stort sett gjør jeg min del av tingene også :)

Men mannen får lov til å gi massasje veldig ofte da, noe han setter utrolig stor pris på (eller ikke.. men han gjør det for å være snill alikevel da) :D

Her gjør vi akkurat det samme begge to som før graviditeten. vi deler uansett på husarbeidet, unge etc. Så ikke noe mer på meg ikke noe mer på han, jeg har ikke problemer med å gjøre noen ting, men han er mer enn forberedt på at det nærmere fødsel og rett etterpå blir litt mer for han å gjøre, men det gikk helt fint forrige svangerskap også...

Min kjære slipper egentlig å gjøre noe ekstra foreløpig, siden jeg fungerer som normalt (joda, er litt småkvalm og har ofte hodepine og trøtt).
Så da får vi håpe han samler krefter til lengre ut i svangerskapet ;)

Mannen din elsker deg helt sikkert, og viser at han forstår situasjonen din:) Veldig bra :))

Flott mann og flott at du setter pris på det! Det setter nok han pris på

Jeg slet veldig med bekkenet forrige gang, men håper jeg slipper denne gangen, for det har jeg bare ikke tid til. Mannen min jobber borte, så jeg er alene med tre barn + jobber 100%, så om bekkenet mitt begynner å tulle, så blir jeg rimelig fortvila. Har vaskehjelp da, men hun vasker bare. Ryddingen må jo jeg ta meg av selv. 

Men tar ikke sorgene på forskudd. 

Håper ting bedrer seg. 

Godt å ha en snill mann som støtter opp når man selv ikke har sjans.
Her går ting stort sett som normalt, men skal innrømme at husarbeidet har fått ligge litt siden jeg har vært helt utslått etter jobb, men i dag har vi bare fri, så vi gjør litt husarbeid, tar pause og finner på litt annet, og fortsetter. Tidlig oppe, så masse av tid til å få ryddet/vasket huset uten å slite seg ut. Snart kun gulv igjen tror jeg :) Deilig!
Lykke til og håper formen snart blir litt bedre :) *klem*

Jeg er så sinnsykt trøtt og sliten for tiden, at alt jeg tenker på nesten er å sove. Men jeg vet at dette forsvinner rundt 12 uker, så jeg gleder meg til å komme i normalt gjenge igjen!

Back
Topp