Flere enn meg som savner å gå gravid?

syns det var noe drit, så gleder meg ikke til 9-10 nye laaange mnd. men gleder meg til å føde igjen (og det overrasker meg, for det å grue meg til fødselen var noe som gjorde selve graviditeten svært tung) og savner spenningen mot slutten. Savner ikke sparkene, for hun sparket på samme plassen i 22 uker og det førte til muskelplager i ryggen som jeg plages med ennå.

Håper jeg får oppleve fødsel neste gang!

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Savner det ikke i det heletatt. Er så glad for at jeg ikke skal igjennom det igjen. :p
Passer ikke meg å gå gravid altså.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper jeg får oppleve fødsel neste gang!

Februar-14 mamma <3

Håpar eg og at du gjer Sjølv om det tok ein EVIGHET fra begynnelse til slutt var det fantastisk opplevelse (sjølv med alle komplikasjonar) ❤️

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Håpar eg og at du gjer Sjølv om det tok ein EVIGHET fra begynnelse til slutt var det fantastisk opplevelse (sjølv med alle komplikasjonar) ❤️

Tok en evighet her også før det endte med KS :p man føler seg nesten litt lurt når man legger i så mye arbeid og innsats i såååå mange timer, også blir man fratatt den siste biten. Skulle gjerne vist hvordan det føles å føde. Håper virkelig det går neste gang, men ser jeg at forløpet blir veldig likt som sist kommer jeg til å be om KS tidligere. Ikke aktuelt å holde på i over 40 timer til ingen nytte.

Februar-14 mamma <3

Nei, jeg savner det ikke, men hadde vært helt greit om jeg ble gravid igjen nå. Likevel skal vi nok vente litt med å prøve.

Ei vennine ligge i fødsel no og er suuuuper missunleg :P

Tok en evighet her også før det endte med KS :p man føler seg nesten litt lurt når man legger i så mye arbeid og innsats i såååå mange timer, også blir man fratatt den siste biten. Skulle gjerne vist hvordan det føles å føde. Håper virkelig det går neste gang, men ser jeg at forløpet blir veldig likt som sist kommer jeg til å be om KS tidligere. Ikke aktuelt å holde på i over 40 timer til ingen nytte.

Februar-14 mamma <3

Selv om vakuumet gjorde så vondt at jeg trodde jeg skulle dø, så føler jeg allikevel at jeg gikk glipp av siste del av fødselen. Kjente ikke at hodet hennes kom ut. Var så desorientert da hele kroppen kom ut, at jeg trodde jeg befant meg et helt annet sted. Jeg kan fremdeles ikke forstå at jeg overlevde. Og kan ikke forestille meg å få flere barn, men kan ikke forestille meg å ikke få det. Rart det der. Jeg takler smerte så dårlig... :-( :-( :-( dere andre har jo vært så flinke.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Savner å gå gravid. Hadde et helt perfekt svangerskap. Fødselen var vond som fy, men jeg gleder meg til den følelsen igjen. Regner med å begynne å prøve til neste år. Gleder meg masse!

Selv om vakuumet gjorde så vondt at jeg trodde jeg skulle dø, så føler jeg allikevel at jeg gikk glipp av siste del av fødselen. Kjente ikke at hodet hennes kom ut. Var så desorientert da hele kroppen kom ut, at jeg trodde jeg befant meg et helt annet sted. Jeg kan fremdeles ikke forstå at jeg overlevde. Og kan ikke forestille meg å få flere barn, men kan ikke forestille meg å ikke få det. Rart det der. Jeg takler smerte så dårlig... :-( :-( :-( dere andre har jo vært så flinke.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Du har da vært like flink som alle oss andre :) du har gått like mye gravid, og fått like mye baby som oss andre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp