Flere enn meg som savner å gå gravid?

Tuppelura92

Glad i forumet
Har nå to venninder som er gravide (8 og 13 uker), og jeg kjenner jeg savner skikkelig spenningen. Husker jeg var så glad, så spent og elsket det til tross for alle plager. Følge med på ukene, fremskrittene, ultralyder, kontroller, mål og spark :)
Nå har jeg en nydelig sønn som jeg elsker, men synes likevel det er veldig trist å være ferdig med graviditeten, spesielt når jeg ser dissa to vennindene mine som går gjennom det nå :) jeg klarer nesten ikke vente til neste gang (trodde aldri jeg kom til å si det ! )

Er det fler enn meg? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Har nå to venninder som er gravide (8 og 13 uker), og jeg kjenner jeg savner skikkelig spenningen. Husker jeg var så glad, så spent og elsket det til tross for alle plager. Følge med på ukene, fremskrittene, ultralyder, kontroller, mål og spark :)
Nå har jeg en nydelig sønn som jeg elsker, men synes likevel det er veldig trist å være ferdig med graviditeten, spesielt når jeg ser dissa to vennindene mine som går gjennom det nå :) jeg klarer nesten ikke vente til neste gang (trodde aldri jeg kom til å si det ! )

Er det fler enn meg? :)

JAPP! Gledar meg (sjølv om eg tykte det var eit helvete på jord pga bekkenløysning og låsning, var super dårleg dei første 16 vekene osv) :D
Me skal faktisk byrja og prøva i august :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Hadde et veldig fint svangerskap så jeg savner også mye av det å være gravid og gleder meg til neste gang (selv om det forhåpentligvis blir noen år til) :)

Ikke kommet helt dit at jeg savner det nei! Venter fortsatt på at kroppen skal normalisere seg etter graviditet/fødsel.

Februar-14 mamma <3

nei her savner vi det ikke.. selv om det var lite plager, følte jeg meg tilbake satt på mange måter.. ikke spise det og det.. ikke ta seg et glass vin, ikke ligge på magen.. osv.. også alle bekymringene da.. redd for at noe skulle gå galt, nervøs hvis det var lite liv i magen osv.. men savner å kjenne liv, hvis det skal være noe... det var det beste;)

Nei savner det ikkje enda... Men vet ikkje om eg skal ha flere..

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Nei, absolutt ikke. Jeg hatet å gå gravid. At alt man gjør blir så redusert på mange måter, passet veldig dårlig for min livsstil ;)

Ja, jeg savner det. Elsket å gå gravid, men tror jeg kanskje ikke innså det før det var over. Ser laaaangt etter gravide damer nå og sukker inni meg.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Savner det ja.. Jeg fikk liksom ikke bli lei denne gangen, siden han kom så tidlig. Også er dette sistemann (i teorien :p) så da blir det et lite ekstra savn... Jeg må minne meg selv på hvor mye jeg egentlig misliker å gå gravid :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Savner det ABSOLUTT ikke! Om jeg ser gravide på gata syns jeg bare synd på de

JA savner det :D eg hadde jo et veldig fint svangerskap uten de store plagene så håper på det samme neste gang å;)

<3 gull gutten født 02.02.2014<3

Jeg savner ikke å være gravid pga kvalme og bekkenløsning. Hadde det ikke vært for det (eller at det var i mindre grad) så hadde jeg savnet det. Koste meg den siste måneden og tenkte at jeg måtte nyte det fordi jeg aldri får oppleve det igjen. Spenningen på slutten og spesielt da vannet gikk kunne jeg gjene opplevd igjen. Turen til føden og sånn. Skulle gjerne ha fått oppleve å føde *sukk*. Noen ganger dagdrømmer jeg om at jeg blir gravid igjen og skal føde. Det er liksom noe eget med hele situasjonen, så skjønner godt hva du mener. Føler meg absolutt ikke ferdig, selv om jeg er det.

Jeg savner å gå gravid.. Savner magen, spenningen, sparkingen/bevegelsene, redebyggingen <3 Det jeg ikke savner er frykten for at noe skulle gå galt og bekkenløsningen. Men det er slikt som hører med et svangerskap. Gleder meg allerede til neste graviditet :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er så gal at jeg kunne tenke meg å være surrogat! Elsket å være gravid, elsket å føde! Har selv to venninder som er gravid i uke 34 og 22. Så sjalu!

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Er så gal at jeg kunne tenke meg å være surrogat! Elsket å være gravid, elsket å føde! Har selv to venninder som er gravid i uke 34 og 22. Så sjalu!

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Wow! :p føde kunne jeg gjerne gjort maaange ganger, det var gøy ;) ser på fødeavdelingen og er misunnelig på de som føder ;) min fødsel gikk fort, ca 5 timer fra murring til han var ute..

Nei, det savner jeg ikke altså! Jeg var så misunnelige på de som allerede hadde baby da jeg bar gravid, jeg ville ha henne ut med en gang! Synes ikke det var noe stas å være gravid, ville bare ha baby!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Savner det delvis. Savner spenningen og de første små sparkene. Men utover det er jeg sabla glad jeg ikke skal gå gravid mer. 3barn holder for meg. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Savner det ikke i det hele tatt. Hyperemesis til uke 23 og bekkenløsning fra uke 16 og utover. Gruer meg til neste svangerskap og selv om jeg kunne tenke meg fire barn, blir neste den siste.

Savner å være gravid, men syns det var helt forferdelig å føde. Så vet ikke om det blir flere.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp