☆
☆mummi mamma☆
Guest
Det var en av første tegnene mine. Men nå når varmen har kommet har dey bare blitt verre og verre. Jeg nå sette meg ned tvertdt ellers svimmer jeg av. Har jordmor kontroll på mandag. Er det noe å gjøre med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og jordmor har en anelse om dette. Var der i uke 10, men var ikke så ille da. Ja, er svimmel og svimmelheten er som båtfølelse. Jeg får dette hver eneste dag nå og må sette meg ned som sagt ellers går jeg rett i bakken. Jeg får en svimmelfølse etter dette og en veldig sterk hodepine og tappet for krefter. Fikk sånn hos mamma igår. Skulle spise middag var for varmt så la meg ned. Hjalp ikke for det ble verre i varmre. Sto i åpent vindu og kjente jeg gynget. Så satt meg ned for å holdt på å gå i gulvet. Måtte gå fra matbordet to ganger. Så når vi skulle hjem og jeg kom ut i kulden bedret det seg. Våkner som regel med svimnelhet nå som det er varmt og blir verre utover dagen. Skjedd hverdag denne ukenKan høres ut som blodtrykksfall. Ikke uvanlig når man er gravid. Er du svimmel?
Godt jeg ikke er alene og at dette ikke er farlig. Er dette grunnlag for sykemelding? Jeg har hatt det hver dag mange ganger og er livredd for at dette skal skje når jeg trasker ute aleneEr nok desværre mer normalt enn man tror. Mange får det også uten noen form for anstrengelser.
Jeg får det bare av og til, enda i alle fall
Da får jeg bestille legetime på mandag etter jordmor timen min. Vet min lege kan skrive legeerklæring tilbake i tid. Er sykemeldt 80% frem til 22. Mai men jeg er redd for meg og babyen og vil gå hjemme med 100% igjenSynes absolutt du skulle få deg sykemelding for en periode ja