Flere enn meg som må tisse HELE tida??

LykkeligMamma83

Forelsket i forumet
Jeg må tisse SÅ ofte! 5-10 minutter etter jeg har tisset, så kommer trangen igjen... 
Håper bare det ikke er blærekatar eller noe sånn.... :(

Jeg må tisse hele tiden. Dette er megaflaut men jeg måtte sette meg ned å tisse ute på vei hjem fra bhg i dag :/

Oi da.. Skjønner du syns det var litt flaut. Men må man, så må man!! ;)

Da er det ikke bare meg da... "Heldigvis"...

Det er livmora som presser mot urinblæra. Det går over :) Var sånn med første, men har ikke vært plaget med det denne gangen :(

Her er det mye verre enn det var med første. Føler ikke jeg gjør noe annet om dagen jeg... Og ikke drikker jeg så mye vann jeg burde heller for jeg orker ikke enda flere dobesøk! Alt planlegges etter hvor jeg får gått på do om dagen...

I går natt var jeg oppe på do 6 ganger! Trodde jeg skulle bli sprø!
Har vært på do 2-3 ganger i natt og, men heldigvis ikke mer...

Jeg var veldig plaget med det i forrige svangerskap. I en periode var det nesten ikke vits å reise seg fra doskåla engang Men vær litt obs på uvi, det er veldig lett å få det når du er gravid. Symptomene trenger heller ikke være de samme. Jeg hadde aldri hatt uvi, før jeg ble gravid. Men da hadde jeg det ganske mange ganger. Jeg merket ikke de "vanlige" symptomene før det var gått så langt at jeg fikk voldsomme magesmerter og begynnende nyrebekkenbetennelse ... Denne gangen merker jeg ingenting til økt tissetrang, bare at jeg må opp en gang på natta.

Har tenkt litt på uvi ja... Håper ikke det kan være noe sånt. 
Men tisser gjør jeg fryktelig ofte ihvertfall... Oppe ihvertfall 2 ganger om natten.. Og veldig ofte på dagen. Og jeg drikker ikke nok en gang.. Sliter litt med å få i meg nok væske..

Jeg har aldri hatt uvi, så jeg vet ikke hvordan det er jeg... Men jeg skal absolutt være obs på det. Skal til legen på torsdag, så om jeg fortsatt er sånn da, så skal jeg nevne det for han.

Jeg merker at jeg må tisse oftere i dette svangerskapet ja, men  ikke så ille som det dere beskriver.
Værst er det å måtte opp så ofte om natta :/

Ja, men ikke så ofte heldigvis. 

Ja, må på do ofte. Men ikke så ofte som mange av dere. Ihvertfall på jobb for da drikker jeg som regel 2* 0,7l vann å en kopp kaffe.. Men må ikke opp om natta, men om morgenen føles det ut som blæra mi holder på å sprenge.. Livmoren blir også trykt opp mot magen, så kjenner den best da:p men fyyy for en herlig følelse det er å gå på do når man er tissetrengt as.. :p

Helenpia skrev:
Jeg merker at jeg må tisse oftere i dette svangerskapet ja, men  ikke så ille som det dere beskriver.
Værst er det å måtte opp så ofte om natta :/

Jeg fikk kraftig uvi da jeg var 6 uker på vei. Varte i en uke, og etter det føler jeg trang til å tisse ganske ofte, men som regel er det ikke mer enn et par dråper, spesielt om morgenen, så jeg må drikke veldig store mengder vann og noen kopper te om morgenen for å få igang systemet.  Og da, når det først begynner, så fosser det i flere timer, og jeg må fortsette med masse vann for ikke å bli totalt dehydrert føler jeg XD

Ja.. jeg må tisse hele tiden!!! Enkelte netter har jeg stått opp 2 ganger fordi blæra ikke er stor nok lenger... gleder meg til noen uker når nurket vokser utover og blæra får "puste litt ut igjen"! =P

Jeg går på do, og når jeg vasker hendene så er jeg tissatrengt igjen, slik er det å være gravid for noen ja.... hehehe!
Heldigvis gikk det over etter uke 15 ca sist... hehe!

Back
Topp