Flere enn meg som kjenner liv?

Kjærlighetsbarnet

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Jeg er annengangs, og kjenner veldig godt igjen følelsen fra sist. Sist gikk jeg med tvillinger og kjente bevegelse veldig tidlig. Var vel i begynnelsen av uke 11. Men nå er jeg 13+5 og er sikker på at det er henne jeg kjenner. Hun ligger veldig over på høyre side (også sett på ultralyd), og kjenner stadig en liten fiskehale som kiler meg. <3
Verdens beste følelse! Ligger jeg på høyre side så kjenner jeg masse, akkurat som om hun ikke liker det. Så da legger jeg meg på rygg eller venstre side. Litt synd da høyre er min favorittside. o_O
Gleder meg til den kommende pappaen også kan kjenne henne utvendig. :Heartred

Jeg syns jeg kjente den for noen uker siden, men har blitt litt stille nå. Er 16+0. Gleder meg til skikkelige spark :)

Har kjent noe for 2 dager siden , er bare 13+3 . Første svangerskap merket jeg ikke noe før uke 16. Så enda litt tid igjen :-)
Vært stille etter det

Har kjent det ganske lenge nå (er 15+3), men svakere enn de to forrige svangerskapene. Morkaken ligger foran, så er nok derfor. :)

Ja, kjente første gang i uke 12

Er 14 uker og førstegangs, og synes jeg har kjent noe rart nede ved livmora, akkurat som leamus på øyet eller i en muskel i armen :-P Vet ikke om det er kråka, men har aldri kjent noe sånt før!

Er 14 uker og førstegangs, og synes jeg har kjent noe rart nede ved livmora, akkurat som leamus på øyet eller i en muskel i armen :-P Vet ikke om det er kråka, men har aldri kjent noe sånt før!
Kråka! Vi kaller vår krabba :) Gleder meg masse til å kjenne liv! Men er bare 12+2 og førstegangs, så tipper det blir noen uker til.

Jeg trooor jeg av og til kjenner noen små dytt, men det kommer veldig sjelden og aldri mange på en gang (stort sett bare ett eller to), så jeg vet ikke om det faktisk er bebis som gjør det. Det pleier vel kanskje å være litt mer aktivitet når man først kjenner? Og så har jeg så mye luft i magen fra før at det er vanskelig å vite hva som er hva :P Er 14+6 i dag.

Er 15+6 og har kjent noe jeg tror har vært baby litt innimellom nå ;) Gleder meg til å kjenne daglig romstering :)

Dette blir nr to, er 13+5. Ganske sikker på at jeg kjenner liv. Men ofte kun én bevegelse av gangen. Kjenner igjen bevegelsene fra sist. Koselig :)

Back
Topp