flere enn meg som går å venter???e

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
jeg er idag 40+4 å jeg håper noe skal skje hver natt nå, men neida våkner like gravid jeg.
har veldig mye nedpress å noen tak om natta da,å våkner mye.

jeg begynner å bli utolmodig kjenner jeg.
kjennes ut som d er veldig trangt for lille i magen nå stakar:/
hadde termin på onsdag,syns hu kan komme ut nå altså ;)

Jeg er 38+3, men går egentlig bare og venter jeg også! Maserier hver natt og et bekken som dreper meg, gjør meg ganske utålmodig:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 39+2 i dag, så jeg er ikke like langt som deg, (har menstermin i dag), men kjenner likevel selv på at jeg begynner å bli utålmodig. Føles det kjennes langt unna enda jeg sliter med kraftige kynnere hele tiden, dag og natt. Håper hver gang de øker litt i styrke det skal skje noe, men det dabber alltid av innen en time eller noe...

Jeg våkner min 10 ganger per natt for å på do.. da ligger jeg å kjenner etter vont å tenker bare -hjeeeelp jeg vil ikke føde i natt..haha;) tror d hadde vært best om d starta på morgnen, alt er så mye skummlere på natta..:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 40+5, venter og venter!! Håper det starter av seg selv... Men nå er jo enden i sikte om ikke annet.. Snart må de ut.. Men vil gjerne føde i dag!!

Ja jeg også venter, og begynner å bli utålmodig.
Jeg er 39+0 i dag.
Har masse vonde, harde og lange kynnere.
Kraftig menssmerter..
Hadde blod i slimet i går kveld.
Har så vondt i setet å ned i bena så klarer nesten ikke å sitte :/
Godt å syte og klage litt ;-) hehe..
Får tru vi føder snart nå!

Venter jg å. Er 40+0 idag termin på mandag. Var uggen i magen natt til igår. Og ligger med mensenvondt som har sitti konstant i halv times tid.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

De fleste som ikke har født venter vel mer eller mindre nå :)
JEg er 40 uker i dag, og har kjent fram til nå at lille kan komme når hun er klar for det. Men de siste dagene må jeg innrømme at jeg har blitt mer og mer utålmodig, og kjenner mer og mer etter vondter. Og synes nesten det er mer og mer morro at man skal gå og håpe på å få vondter :p
Blir mer og mer spent på hvordan det kommer til å begynne også. Hva skal jeg forvente meg?
Så er jo litt spenning rundt dette og vente da :)

Er 41+5 og venter fortsatt :-p 9 dager på overtid!

Sendt fra mobilen.

Venter!! 8 dager igjen til termin.
Førstemann kom i uke 38, utålmodig jeg også.
På kontrollen i går hadde magen synket 2cm.
3 natta med murring. Håper og håper hver natt. :-)

er 39+2 i dag, og begynner å vente litt ja.. Trodde ikke jeg skulle få før helt tett på termin eller over, men føler kanskje på meg at det er nærmere enn som så.. en uke til termin nå.. Kraftige kynnere om dagene og tett om kvelden, men må vel kanskje bare smøre meg med tolmodighet. :P
Helt enig med deg at hun kan komme nå.. er ikke vits å vente så mange dager over termin :P ;)

Har termin på søndag og er særdeles utålmodig nå, ja. Storesøster kom 4 dager før, og nå som lillebror i magen har gått over det kjenner jeg virkelig på det at alt føles håpløst. Fødselen er jo nærmere og nærmere for hver dag som går, men jeg føler det helt motsatt. Han er så hjertelig velkommen, skjønner ikke hvorfor han trives så godt inni den trange magen :P

Er 38+5 idag og ja jeg går å venter og spesielt etter at jeg hadde noen tak som varte i mange timer i går.. men typisk at dem gav seg.. håper sånn dem kan ta seg opp igjen - jeg vil ha vondt!!! :P hehe Er veldig klar for å bli ferdig siden jeg har så mye vann i kroppen og plages enormt med bekkenet så nå er jeg bare utrolig lei! Hadde passet veldig fint om det kunne skjedd noe i helga :D

Tror min mageboer har grodd fast! Utålmodig? Neida.... Lei? Ikke i det hele tatt...

De tre forrige har alle komt før termin, men begynner å tvile på at det skjer denne gangen. 5 dager til termin. Krysser alt som kan krysses for at vi sitter med en baby i armene innen søndag kveld, elles så må vi finne løsninger på hva vi gjør med barna dersom det starter på natta... Ikke bare bare å finne noen som har tid til å levere tre barn på skole og i barnehagen før jobb. Henting vil ikke være noe problem.... men kjenner det begynner å stresse meg litt at han ikke kommer nå!

Får satse på at jeg får en fin bursdagsgave i morgen ;)

Har hatt vonde kynnere/maserier i ukesvis, så det må virkelig gjøre vondt før jeg tar noe seriøst tror jeg :p var moden og myk på kontroll i dag, så jm tippa baby i helga, vi får se, belager meg på et par dager til iallefall ;)

38uker her i dag, så må vel belage meg på å vente en stund til:P Men ja, han er hjertelig velkommen med engang altså og er lei selv:P
Kraftige kynnere har jeg hatt veldig lenge, og de blir kraftigere for hver dag ...mye nedpress og stikking i underliv:P

Er 39+5 nå og er rimelig lei! Vil ha babyen min nååå :D Syns hele svangerskapet har gått utrolig fort :D Men de 2 siste ukene har gått saaaaaaaaakte :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp