Flere enn meg som fortsatt pumper døgnet rundt?

Iroim

Elsker forumet
Lurer litt på om noen har et tips til at jeg kan få meg litt mere søvn.. Hvor lenge kan det gå mellom hver pumping før melken reduseres feks??? Jeg er så sliten nå, pumper hver 3 til 5 time døgnet rundt. Leon Kristoffer får fortsatt bare morsmelk, men vurderer nan ved siden av... Nettene er et mareritt egentlig.. maks 4 timer søvn... Og ca 6 timer iløpet av døgnet... Jeg trenger i alle fall 8....

Hjelp!

jeg gir henne ikke mat i det hele tatt på natten...

Sluttet med pumping på nattestid etter et par uker, orket ikke mer da.. Har masse melk og til vanlig holder det med tre -fire pumpinger i løpet av dagen. Ammer ikke i det hele tatt, gir kun mm på flaske. Jeg ville prøvd  meg litt frem med nattpumpingen hvis jeg var deg. siste jeg gjør før jeg legger meg er å pumpe og det første om morgenen. Lykke til[:)] 

Pumper fordi jeg ikke får til ammingen. Har nå prøvd å slutte å pumpe på natten, og det går greit tror jeg... Vet jo ikke før om noen dager... Synes jeg ser Leon Kristoffer ikke får mat på natten, det blir hyl det![:D]

Hva om du gir mme på natten da?
så slipper du å pumpe...

Den pumpinga er skikkelig slitsomt. Nå pumper jeg hver 3 time pga betennelse. Men tidligere pumpet jeg ikke om natta. Ammet 1 gang da.. Men spør ammehjelpen for å være helt sikker. [;)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Den pumpinga er skikkelig slitsomt. Nå pumper jeg hver 3 time pga betennelse. Men tidligere pumpet jeg ikke om natta. Ammet 1 gang da.. Men spør ammehjelpen for å være helt sikker. [;)]

Stakkars deg, blir du aldri kvitt den betennelsen???[&:]

ORIGINAL: gunnemor

Joda, blir stadig kvitt den men får en ny en [:)] Er på betennelse nr. 2 nå, går fortsatt på pencillin. For å si det sånn så ruller jeg inn puppen når jeg er ferdig med denne runden[;)]
Nå driver jeg sånn meningsløs pumping, pump og kast[:'(] KJedelig..

ORIGINAL: gunnemor

Joda, blir stadig kvitt den men får en ny en [:)] Er på betennelse nr. 2 nå, går fortsatt på pencillin. For å si det sånn så ruller jeg inn puppen når jeg er ferdig med denne runden[;)]
Nå driver jeg sånn meningsløs pumping, pump og kast[:'(] KJedelig..

er det mulig???????????? forstår da ikke hvorfor du ikke blir kvitt det????
Får ikke sebastian den melken du pumper?men forstår godt at du kaster inn håndkleet nå...må da være ekstremt frustrerende...for ikke å si vondt[&:] 

Back
Topp