Flere enn meg som føler de ser ut som FLODHEST

Jepp... :confused: Føler jeg ser ut som Keiko... Hjelper ikke akkurat at bekkenet er så kranglete at jeg knapt får bevegd meg... Men heldigvis ikke såååå lenge igjen :smiley-angelic001
 
Jeg gleder meg til å føde Føler at jeg er lei av å være gravid nå. Hurra nå er 4 uker igjen :dance018
 
Mest flodhest.
Herregud som jeg misunner de som er fornøyd med gravidkroppen sin!
Skulle ønske jeg så like flott ut som alle andre, men nei.
"Willy Wonka would have rolled me to the juicing room"
 
Føler meg ikke sååå flodhest, før jeg ser meg i speilet...
 
Jeg føler meg skikkelig som en flodhest, ja. Både pga vondter i hele kroppen, men også fordi jeg har lagt på meg så mye i ansiktet. Føler meg så langt unna gravidgløden som overhodet mulig :rolleyes:
 
Nja, litt mer som et hengebuksvin tror jeg. Ikke så ille før jeg ser i speilet, da ser jeg hvor stor magen er ift resten og så denne dobbelthaken som vokser seg så pen da gitt :shifty: Ellers er man jo blass og tørr og kvapsete. Fantastisk å være gravid, ja :facepalm:
 
Jepp skikkelig flodhest nå:hilarious: stor dobbelhake, gigantiske pupper, gigantisk mage og hovne hender og føtter. Blir godt å få kroppen sin tilbake snart :happy:
 
Føler meg som en hybrid mellom en flodhest og Justin Bieber med kviser fordi håret oppfører seg teit og legger seg alltid slik han så ut da han først ble populær :shifty:
 
Føler ikke jeg ser ut som en flodhest, men jeg føler meg like tung og klumpete som en. MINST. Var mye større med førstemann så sikkert derfor jeg ikke føler jeg ser ut som en :hilarious:
 
Føler meg mer som en skinkestek igrunn.... I tillegg har jeg fått bemerkninger siste uka slik som:
- nå begynner du å bli diger.
- dæven, nå var det blitt mage ja!
- du begynner å få sånn gravidansikt (altså rundere i ansiktet).

Kan ikke folk bare holde kjeft. Vet de ikke mener noe stygt med det men hallo! Det er 1 mnd til termin, seff begynner det å syns! :shifty:
 
Jeg har følt meg ganske fin lenge, syns gravidmage er flott - men så kon krykkene fram og da følte jeg meg litt mindre flott med en gang :p
 
Flodhest ja..:hilarious: Blir fint når kiloene er borte og magen ikke er i veien for alt lenger, så ting blir litt lettere..;) Men noen kilo ekstra for verdens beste gave er helt i orden:love7
 
Føler meg ikke som en flodhest, men er veldig ukomfortabel med de kiloene som ikke har lagt seg på magen. Føler alt disser og henger både her og der :bag: Men det gjorde jeg sist også, og med litt jobbing så går jo ting (nesten) tilbake til utgangspunktet. Det tar bare (altfor lang) tid :rolleyes:
 
Oh yes! Jeg er 100% flodhest! Lagt på meg gode 21kg :p gleder meg til å få de av <3
 
Som regel ikke, men føler meg ekstra rundt når jeg må ha flere forsøk på å komme meg ut av sofaen eller sengen:p
 
Back
Topp