Flere enn meg som er fortsatt er gravid?

Idatbr

Forelsket i forumet
Er det noen flere enn meg her? Nå føler jeg at det fødes hele tiden utenom hos meg

Hvordan er formen deres og når er termin? Min termin er om akkurat 1 uke. Har følt mye murringer i korsryggen og nederst i magen, som menssmerter og litt nedpress. Føler liksom noe er på gang hver kveld, men våkner like gravid hver morgen. Kjenner meg VELDIG klar for å møte lille prinsessee nå altså ( og blir ikke akkurat noe mindre klar av å se alle de nydelige barna som blir født ) hihi :-)

Hei:). Jada fortsatt like gravid. Termin i morgen men ser ikke ut som det skjer noe her med det første. Formen er tung..Hehe.Har kjent en del bevegelse på natta og har noe nedpress men ikke noe voldsomt. Tror han har det fint inni der. Håper han kommer i løpet av sept:).

Jeg er fortsatt gravid :confused::mad::confused::rolleyes:
Termin i dag og ingenting ordentlig skjer. Har stadig kynnere, maserier og nedpress men ingen baby :(

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg har termin til søndag, så vist ikke han kommer innen da!
Så skal jeg bli igangsatt på man 30, kl 10.00!

Så innen tirsdag så har jeg lille bebis <3

Fortsatt gravid her også! Termin på torsdag- krysser fingrene for at hun kommer da. Foreldrene mine og broren min reiser bort neste uke (de bestilte turen før jeg fortalte at jeg var gravid), og jeg vil så gjerne at de skal møte henne før de reiser. De blir bare borte en uke, men det er jo ganske mye når de er så små...

Fortsatt gravid. Termin onsdag 25. Sept. Mye masrier, men ungen ser ikke ut til å bry seg med å ut enda ;-) formen er på topp utenom om det :-)

Hvorfor blir du satt i gang så fort?

Jeg har spurt om å slippe å gå over tiden! Og få det litt tilrettelagt som det går ann å få det!
De to andre fødselene har ikke vært helt lette!
Så nå satser jeg på en bra fødsel :)

Jeg har spurt om å slippe å gå over tiden! Og få det litt tilrettelagt som det går ann å få det!
De to andre fødselene har ikke vært helt lette!
Så nå satser jeg på en bra fødsel :)

Så bra at du får det da! Jeg synes så ofte at de på sykehusene hører lite på de gravide.
Da vet du i hvert fall at du har ikke så alt for lenge igjen ;)

Så bra at du får det da! Jeg synes så ofte at de på sykehusene hører lite på de gravide.
Da vet du i hvert fall at du har ikke så alt for lenge igjen ;)

Veldig deilig å vite og betryggende "løp" som har lagt opp :) så nå blir det spennende å se hvordan det går ;)

Hadde termin på mandag, og er fortsatt like gravid.. ser ut til at jeg må gå helt til mandag før jeg blir satt i gang :eek:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er 6 dager på overtid!! Så ja fortsatt gravid. :)

Back
Topp