Flere enn meg som er følsomme ..?

BabyAlma

Glad i forumet
Assistert-jentene
Leste i nettavisen nå at menneskesmuglerne som var ansvarlig for at masse flyktninger som døde inni lasterommet på en lastebil, var klar over at menneskene i lasterommet ikke fikk luft, og sjåføren fikk verken lov til å åpne bakdøren eller gi dem vann. Var blant annet fire barn der som døde :( Er på jobb og måtte gå på do og gråte i ti minutter. Helt satt ut her nå, klarer ikke konsentrere meg :(

Må tydeligvis holde meg unna nyhetsbildet fremover, dette går jo ikke!
 
Du er ikke alene om å være følsom.
Jeg gråter for alt og ingenting om dagen.
Men kan jo være lurt å skåne seg selv litt fra de verste tragediene ja <3
 
Leste i nettavisen nå at menneskesmuglerne som var ansvarlig for at masse flyktninger som døde inni lasterommet på en lastebil, var klar over at menneskene i lasterommet ikke fikk luft, og sjåføren fikk verken lov til å åpne bakdøren eller gi dem vann. Var blant annet fire barn der som døde :( Er på jobb og måtte gå på do og gråte i ti minutter. Helt satt ut her nå, klarer ikke konsentrere meg :(

Må tydeligvis holde meg unna nyhetsbildet fremover, dette går jo ikke!

Du er ikke alene, jeg har kjempet mot tårene flere ganger allerede i dag :p
 
Uff ja, når jeg ikke visste at jeg var gravid tok jeg fort til tårene, noe som overrasket meg litt da jeg ikke gjør det til vanlig. Men nå som jeg er klar over at det kan skje, klarer jeg å ta meg litt mer sammen.
 
Klarte ikke lese ferdig den artikkelen siden jeg fikk tårer i øynene, så du er absolutt ikke alene! [emoji85]
 
jaaa! er skikkelig følsom om dagen, plutselig triller tårene bare :P
 
Jeg gråter for alt i det siste jeg også[emoji28]
 
Leste i nettavisen nå at menneskesmuglerne som var ansvarlig for at masse flyktninger som døde inni lasterommet på en lastebil, var klar over at menneskene i lasterommet ikke fikk luft, og sjåføren fikk verken lov til å åpne bakdøren eller gi dem vann. Var blant annet fire barn der som døde :( Er på jobb og måtte gå på do og gråte i ti minutter. Helt satt ut her nå, klarer ikke konsentrere meg :(

Må tydeligvis holde meg unna nyhetsbildet fremover, dette går jo ikke!

Ser ikke nyheter for tiden. Skjønte jeg var gravid da jeg begynte å strigråte av å miste toget. Satt og grein hos frisøren da Morten Harkets "Kamilla" fra "Kamilla og tyven" kom på radioen;)
 
Jeg gråt meg gjennom en superdårlig film her om dagen.... klarte ikke å stoppe, var jo en som måtte reise fra familien pga en missforståelse.... huff, det er ille
 
Jeg har noen dager der jeg er ille:smiley-ashamed008 noen dager merker jeg ingenting, mens noen dager skal det lite til:laughing002 samboer sendte meg en Snap her en dag der han filma en skikkelig klissete kjærlighet sang å bare et hjerte til tekst, da satt jeg å grein liksom:laughing002 å samme dagen så jeg evnt serie som jeg driver å ser der det kom en veldig fin scene, å da gråt jeg en god skvett til:laughing002
 
Jeg gråt fordi en flue landet på armen min mens jeg spiste. Den nektet å la meg være i fred. Hormonell [emoji173]️
 
Skriver under på den .... gråter for et godt ord og blir veldig sint for det minste :p
Søstern min kaller meg hormonella o_O:happy::p
 
Gråter mest bare helt tilfeldig av ingenting. Som når jeg satt på toget og så ut vinduet. Eller var på butikken. Kjenner plutselig at jeg bare «må» gråte litt, uten noen grunn. Har begynt å ane en kobling til det å være sulten tror jeg :p

Men når jeg ser en trist film eller noe reagerer jeg foreløpig «bare» som vanlig!
 
Back
Topp