Etter at jeg ble gravid har jeg drømt nesten daglig hver eneste natt, eller om jeg sovet midt på dagen.. Merkelige rare drømmer. Flere enn meg som opplever dette ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmer noe rart hele tiden for to dager siden, duppen på dagen så drømte jeg at vi fikk en baby på 16 kg xD herregud xD
JA! I morges hadde jeg et fryktelig mareritt! Fælt! Første marerittet da, ellers bare masse rare drømmer
Jeg drømmer mest om natta, jeg jeg husker ikke så mange drømmer, mitt problem nå er at jeg er våken så ofte, føler ikke jeg får nok av den dype søvnen.
Jeg drømmer både dag og natt, men søvnkvalitetet er mye dårligere om dagen, er vel derfor jeg drømmer så mye også,, man husker jo bare drømmene om man våkner Etter hva jeg har lest da.. Vet ikke hvorfor det er sånn.. Savner en god sammenhengende søvn
Man drømmer ikke når man er i den dype søvnen. Det er når man har rem-søvn at man drømmer, og den er ikke like dyp, så det er mer i innsovningsfasen og når man holder på å våkne. Så hvis man er mye våken eller sover lett er det logisk at man drømmer mer.
Også sant at man bare husker en brøkdel av det man har drømt, gjerne det man drømte rett før man våkner. Det går nok på det at drømmer faktisk ikke tar lang tid, så man drømmer veldig mye i løpet av en natt. Noen husker mye, andre husker sjeldent.
Det stemmer det du skriver der Er vel ikke rart man blir mye sliten om dagen I natt våknet jeg 3 ganger.. Hjelper jo ikke at det begynner å bli lysere ute heller
Jeg har også de merkeligste drømmene for tiden, og jeg sover lett og våkner ofte.
Drømmer mye! Og samboer sier jeg prater i søvne i går sovnet jeg på sofaen og bråvoknet 2 ganger av at jeg satte meg opp og løftet/viftet med hendene, som om jeg skulle ta meg i mot skvatt skikkelig
Har veldig dårlig søvnkvalitet fortiden og sover døgnet rundt for å hente meg inn.. slitsomt:/
hihihi Ser det for meg Det er veldig sitsomt.. ikke rart man er sliten under svangerskapet gitt
HELDIGVIS sier legen at vi går i mot lysere tider hun sier man blir mere opplagt rundt uke 12.. alt er jo nytt og spennened nå så vi bruker vell ekstra mye tid og energi på å tenke på graviditeten, i tillegg til at kroppen jobber
Jeg drømmer de villeste drømmene hehe