Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
flere enn meg som bare går til lege til svangerskapskontroll?
Jeg tenker jeg skal holde meg til legen for mine kontroller.
Så får jeg heller ombestemme meg senere om det skulle dukke opp noe jeg føler jeg trenger å snakke spesielt med en jordmor om.
Til nå får jeg sjekket alt jeg trenger hos legen, og er veldig fornøyd
Jeg skal bare gå til lege dette svangerskapet og er veldig fornøyd med det
Gikk til jordmor i tillegg til lege sist, men følte ikke at jeg fikk noe særlig ut av det da vi ikke hadde noe særlig god kjemi.
Jeg kommer nok også bare til å gå til lege. Dette er nr 3 og jeg føler jeg ikke har så mye å snakke med en jordmor om som jeg ikke kan ta med legen.. de to forrige svangerskapa gikk jeg bare til jordmor å hun var fantastiak, men det var på et lite sted Der hun som regel tok seg av d
Jeg skal bare gå til lege og kontroller på sykehuset denne gangen. Føler egentlig jeg kunne droppa legen på legekontoret også for det virker ikke som de har veldig peiling på graviditet, ikke viser de interesse for dette heller, men da det er en time til nærmeste sykehus er det greit å ta blodprøvene og det vanlige på legekontoret.
Var bare hos jordmor sist og det var ikke veldig positivt - jeg følte meg ikke så ivaretatt og det er jo egentlig ingen god følelse. Jeg bor i ei bygd med bare ei jordmor for alle så det er ikke mye tid du får. Da alle de nødvendige målene og kontrollene var tatt satt hun å så på døra. Ikke følte jeg at hun tok bekymringene mine alvorlig heller så håper på en bedre opplevelse nå!
Forrige gang var jeg bare hos lege og var fornøyd med det
Denne gangen ville jeg teste ut jordmor. Har bare vært der en gang, men er ganske fornøyd med det å. hehe. Skal til legen nå på mandag da og snakke om eventuell sykemelding. Selve kontrollene tror jeg blir bare hos jordmor