Dine problemer for deg er jo like reelle som mine problemer for meg.. uavhengig hvilken grad av invalidisering eller plagsomhet de har.

Sånn sett kunne alle hatt det verre, jeg kunne tross alt vært innlagt på sykehus fra start til slutt...det betyr ikke at jeg har mistet min rett til å klage bare fordi jeg er frisk nok til å kunne være hjemme. Eller at man ikke skal få uttrykke sin frustrasjon over hvordan kroppen svikter, bare fordi det er mange der ute som ikke får oppleve å være gravide..
Det blir litt som vår hverdag kontra hverdagen til millioner av mennesker verden over. Skal jeg la være å spise meg mett, bare fordi det finnes mennesker i verden som sulter? Jf."Du må spise opp maten din, tenk på alle de barna i afrika som ikke får mat!" Vi har vel alle hørt den en gang tiden. Skal jeg frivillig fryse stjerten av meg hjemme i mitt eget hjem, i sympati for alle de hjemløse der ute?
Denne diskusjonen kunne jeg hatt i en evighet.. men jeg har lært meg at det ikke funker å diskutere mot dumskap, noe jeg mener den slags holdning er
La oss kalle spade for en spade!