Flere enn meg med baby på hjernen?

Snuppemor

Betatt av forumet
Jeg klarer nesten ikke å tenke på annet, jeg! Klarer ikke å konsentrere meg på jobben (hvor jeg for øvrig er nå...:smiley-ashamed008dårlig samvittighet!) Gleder meg, bekymrer meg, leser artikler og foruminnlegg. Dette kan bli noen lange måneder, håper snart jeg kan få tilbake hjernen min! :whacky059 Synes ikke jeg hadde det sånn sist gang! ;)

Tiden kommer nok til å snegle avgårde hvis det skal fortsette slik, jeg er obsessed :P

Godt det ikke bare er meg! ;) Føler meg litt smågal! hehe! Men det er jo litt deilig også, da! :) Vi har liksom litt lov til å leve i babytåka!

Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er der hele tiden :P
Gleder meg til jeg kommer over de magiske 12 uker, da tror jeg det går fortere :)

Er det bare meg som ikke tenker på det hele tia?? Haha.... Jeg glemmer meg bort og drikker for mye koffein... Glemmer at jeg ikke skal røyke lenger... I sta hoppa Emilie litt på magen min og hun hoppet 3 ganger føre jeg kom på at jeg var jo gravid :O hahah

Hehe, jeg også glemmer det hele tiden.... Er så travelt med jobb og ei på 20mnd at eg tenker ikke så mye på det ila dagen...

Keg også glemmer det hele tiden :p kommer liksom på det når jeg synker sammen i sofan etter ungene er i seng om kvelden :p

jeg går i min egen lille verden. tenker på det hele tiden:-) men det har ikke gått opp for meg 100%enda.

Samme som deg silha, tenker på det konstant, men samtidig virker det så fjernt og ikke helt gått opp for meg. Vil bare spole tiden ett par måneder fram!

Tenker konstant på det! Har lyst å spole frem til uke 13.. Tror ikke jeg klarer å nyte det før da!

Hehe føler også at det oser baby av meg! Vill jo å prate om baby hele tia, heldigvis jobber jeg i barnehage så jeh kommer unna med det:)

Back
Topp