Flere enn meg det ikke har gått opp for??

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Jeg har i dag 40 dager til termin, men innså i går at jeg har absolutt ingen forståelse for at vi snart har baby i hus - jeg vet jo det kommer, men kjennes ut som det er laaaaaangt frem, flere måneder til!!!

Har absolutt ikke gått opp for meg at hun snart er her!!!! Samboer foreslo at jeg fikk begynne å ordne klart litt, så kanskje det blir litt mer virkelig og det et sikkert ikke dumt... Men redebyggingsbehovet har liksom ikke slått inn slik som med de andre to... Plutselig er hun her uten at noe er klart for å få baby i hus..... :p

Flere det ikke har gått opp for??

Kjenner så til en følelsen :) Er litt uvirkelig at vi skal ha en til, og følelsen av å ha to er kjempe merkelig for meg.. Selv har jeg ingen søsken så jeg aner ikke hvordan det kommer til å bli..
Her har det vært redebygging lenge :p ordnet litt i ny og ne men nå kjenner jeg at det tar seg enda mer opp ;)
August vil jo bare fly forbi :p

Samme her Lilla Gumman! Jeg har ingen tidsforståelse nå! Appen min sier 34 dager til termin. Hodet mitt svarer "minst flere måneder, det!" :p

Jeg kjenner jo på hele meg at det skal bli godt å få igjen kroppen min, men jeg forstår slett ikke hva det er som skjer.... Baby? Barn? Jeg? Hæ? Hva skjer?

Kjæresten har det også slik :D han sier nesten daglig "Vi skal ha barn!" som om det er noe han oppdaget i går :p

Jeg skal ha min første og klarer faktisk ikke helt å forstå at den store ballen på magen skal bli en baby :p føles så uvirkelig! Har gjort klart det meste, men likevel føles det bare rart! Rart å se på de pittesmå klærne som snart skal bli fyllt opp. Kan faktisk ikke skjønne at noe av det vi har kommer til å bli brukt! Spent på om jeg får et realitets klask i trynet når hun melder sin ankomst!

Hehe, er litt sånn for meg også! Magen vokser, men til tider glemmer jeg av at det er en baby inni der, som er klar til å komme ut om mindre enn seks uker.

Veldig spent på hvordan det er å være mamma til to barn. Vi har ei på snart 16 måneder som begynner i barnehagen. Gleder meg litt til fødselen og barseltiden er over og jeg føler jeg har mer energi igjen!

Jeg føler det på samme måte :) har handlet inn det viktigste, men fortsatt mye igjen. Ikke skrudd sammen noe eller vasket noen klær enda en gang, føler det er så lenge til, Hehe! Går kanskje mer opp for meg når jeg starter mer forberedelser.. Føles helt uvirkelig!

Oh yes, følger deg 100%. Gleder meg syyyykt til å få kroppen min for meg selv, men at det innebærer et nytt lite menneske...neh... Var annerledes forrige gang, gitt. Vet jo knapt hvilken uke jeg er i denne gangen. Her om dagen satte vi oss ned for å gå igjennom litt hva vi trenger å skaffe. Endte med å se en film isteden. Stakkars lille...kommer jo til noen som er totalt uforberedt om vi fortsetter slik!

Samme her, hadde ingen ting klart og huset var et bomba oppussingskaos. Men plutselig en kveld her trodde jg fødselen var i gang og ble veldig fortvila over at ingen timg var klart. Etter d gikk d opp for meg at d skal komme en baby og den kan komme når som helst.

Back
Topp