Flere enn jeg som..

Kjerringaivinden

Glad i forumet
..må innom babyapp-en flere ganger for dagen, for å så bli litt skuffet over at det ikke har skjedd noen endringer :p

Kunne vært innebygd "timer" med nedtelling, må jo vente en HEL dag før prosenten går opp og antall dager til BF går ned :D
 
Hehe høres veldig kjent ut!!:):)
 
Jepp jeg har Sony så Android her også :)

beb32ad3c6c1120dad7050b9c5062889
 
HahHaha!! Hadde det sånn i begynnelsen også! Men så var det en dag eller to jeg ikke fikk gått inn, da følte jeg tiden gikk så fort, så nå sjekker jeg mindre ;)
 
Pleier å sjekke hver dag, har vel 3 forskjellige, og selv om det er baby nr. 2 så synes jeg det er like spennende denne gangen å lese om utvikling og symptomer
 
Pleier å sjekke hver dag, har vel 3 forskjellige, og selv om det er baby nr. 2 så synes jeg det er like spennende denne gangen å lese om utvikling og symptomer
Samme her :)
 
Pleier å sjekke hver dag, har vel 3 forskjellige, og selv om det er baby nr. 2 så synes jeg det er like spennende denne gangen å lese om utvikling og symptomer

Enig! :D Gjør det samme selv, jeg venter også nr.2. Det er jo så mye som er glemt :p
 
Jeg bruker så mange apper og blir like skuffer hver gang jeg går inn for 14 gang og det ikke er noen endring. XD da pløyer jeg gjerne gjennom mammas svangerskaps bøker :p
 
Flere enn meg som får forskjellig lengde på svangerskapet? Bruker BV sin og gravid og baby, på BV sin er jeg er dag lenger enn den andre :S Hvilken er riktig tro ?
 
Back
Topp