• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

flere en meg....?

linnjune

Glad i forumet
som har bynt å blø endel neseblod, det bare begynner å renne.... er så irriterende.... Å i mårrest når jeg sto opp spiste jeg frokost å etter det begynte jeg å kaste opp blod....

har snakket med lege som mener det bare er blodkar som sprekker men gud hvor skremmende det er....[&:]

Har ikke blødd, men får mye størknet utav der (sorry detaljer [&:]). Det har jeg hatt i flere måneder nå. Kjeeempe kjekt [8D]

Uff, håper det går bra med deg. Er neppe behagelig å kaste opp blod, nei. [&:]

Ikke kastet opp, men alltid blod på papiret når jeg snyter meg. Heldigvis ikke plaget med rennende neseblod[&:]

ORIGINAL: Vilnus

Har ikke blødd, men får mye størknet utav der (sorry detaljer [&:]). Det har jeg hatt i flere måneder nå. Kjeeempe kjekt [8D]

Uff, håper det går bra med deg. Er neppe behagelig å kaste opp blod, nei. [&:]

Samme her! har vært ekstremt siden jeg ble gravid! Er helt tett hver eneste morgen!

Jeg har begynt med det nå i de siste ukene. Men det holder seg for det meste i nesen og størkner. Esj....

ORIGINAL: linnjune

som har bynt å blø endel neseblod, det bare begynner å renne.... er så irriterende.... Å i mårrest når jeg sto opp spiste jeg frokost å etter det begynte jeg å kaste opp blod....

har snakket med lege som mener det bare er blodkar som sprekker men gud hvor skremmende det er....[&:]

Huff, det hørtes skikkelig ekkelt ut. Blør ikke neseblod, men kommer ofte blod når jeg snyter meg ja.

ORIGINAL: Monica80

Ikke kastet opp, men alltid blod på papiret når jeg snyter meg. Heldigvis ikke plaget med rennende neseblod[&:]

samme her... irriterende..

Back
Topp