flere en meg...?

linnjune

Glad i forumet
Er det flere en meg som har panikk innimellom at det ikke skal går bra??? jeg håper av hele mitt hjerte at det skal gå bra, men innimellom når kvalmen roer seg og panikken kommer smygende så kjenner jeg på reddselen om det å miste igjen....

har mistet før, å har en god følelse denne gangen at det kommer til å gå bra, men er tidvis sååå redd...
snakket litt med gyn om dette å han sa jo at det er ikke så rart at jeg tenker/føler sånn pga at jeg hadde opplevd så mye....

huff vil bare vite om det er flere en meg som har det litt sånn....

Æ har det veldig sånn, har oxo mista en gang før, å det sitt godt i kroppen kjenne æ[:(]

Men har det akkurat som dæ, føles som det ska gå bra, men likevell har æ helt panikk innimellom[:(] E fryktelig slitsomt, men regne med det går over om 6 uka..

åja...men di 6ukan virka jo som en uendelighet selv om di kommer til å gå fort....[:)]

Jeg har det akkurat på samme måten. Jeg har ikke mistet før, men er myyyyye reddere for at det skal skje nå enn sist!! Jeg får det for meg at jeg blør og springer på do for å sjekke flere ganger for dag... Håper jeg får ul hos legen på torsdag og jeg forhåpentligvis får se et bankende hjerte.

Jepp her oxo, sjekke for blod x-antall ganga per dag[:'(] Å gjør det ikke nå bedre at d e så my utflod at det kjennes ut som blodet "renn".. [:-]

Dem 6 ukan kjæm t å gå saaaaakte.. regne æ me..
Vi kan jo prøv alle å glæd oss t jul istede, for d e myyyy lenger unna, å dem 6 ukan går foooort i forhold t daga frem t jul[8D]

kjenn også at panikken roer seg når kvalmen kommer....[:D]

me2.. skull på sett å vis ønsk æ va kvalm heeele tida, men hadd sikkert ikke vært like etterlengta om æ faktisk hadd vært det[8D]

Jeg har så angst for at jeg skal miste igjen siden jeg har gjort det 3 ganger siste året. Og jeg har mistet mellom uke 6-10 og har de 2 siste gangene vært på ul å sett hjerte banker før den senere har dødd og det har blitt en MA. Så for meg føler jeg at den mest kritiske tiden er kanskje de neste 3-5  ukene og jeg er sååååå sykt redd for at det vil skje igjen uten at jeg merker noe. Er såååå redd for å møte opp på en ny ul time for å få den grunsomt triste beskjeden igjen at hjertet slår ikke lenger. Er på grensen til å bli gal for disse ukene og dagene går så veldig tregt. Har skikkelig angst for ul på torsdag som kommer nå. Men jeg har allikevel litt blanda følelse. Den ene siden av meg tror det går bra, mens den andre ikke ser for seg at det blir baby denne gangen heller. Gud bedre. Ber til høyere makter om at det er min tur denne gangen. For noe mer MA nå det klarer jeg bare ikke.

ORIGINAL: civciv

Jeg har så angst for at jeg skal miste igjen siden jeg har gjort det 3 ganger siste året. Og jeg har mistet mellom uke 6-10 og har de 2 siste gangene vært på ul å sett hjerte banker før den senere har dødd og det har blitt en MA. Så for meg føler jeg at den mest kritiske tiden er kanskje de neste 3-5  ukene og jeg er sååååå sykt redd for at det vil skje igjen uten at jeg merker noe. Er såååå redd for å møte opp på en ny ul time for å få den grunsomt triste beskjeden igjen at hjertet slår ikke lenger. Er på grensen til å bli gal for disse ukene og dagene går så veldig tregt. Har skikkelig angst for ul på torsdag som kommer nå. Men jeg har allikevel litt blanda følelse. Den ene siden av meg tror det går bra, mens den andre ikke ser for seg at det blir baby denne gangen heller. Gud bedre. Ber til høyere makter om at det er min tur denne gangen. For noe mer MA nå det klarer jeg bare ikke.

kjenn den følelsen så godt.... nå er det bare 4mnd siden jeg hadde ma og da så jeg også hjerte banke så fint først før så å komme tilbake 2 uker etterpå å se at babyen min var død.... begynner å grine bare med tanken på det....
men denne gangen er det våres tur at det går bra....det føler jeg på meg...
og jeg kjenner også at jeg har panikk/angst for å dra på ul på tirsdag..... vi får støtte hverandre allesammen å prøve å holde motet oppe....
men det er såååå godt å snakke om det også å få ut tanker som er vonde....

Huff føle me dæ, vi får håp for alle sin del at oktober snart blir ferdi[8D] Da har vell omtrent alle komme sæ over uke 12? [:)]
Ska gå bra for oss alle herre gangen[:D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Huff føle me dæ, vi får håp for alle sin del at oktober snart blir ferdi[8D] Da har vell omtrent alle komme sæ over uke 12? [:)]
Ska gå bra for oss alle herre gangen[:D]

signer denne jeg..

Back
Topp