flere en meg

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
jaja.... var til fyso i dag og fikk konstatert at jeg har en begynnende bekkenløsning.....har hatt ondt en stund så det er litt betrygende at jeg har nå fått vite hva det er men ikke noe gøy å høre dette!!! synes selv jeg er så tidlig i svangerskapet og jeg trodde ikke man fikk det før senere... noen her som har det sånn som meg???? [:'(]

vet ikke om det er det jeg kan være på vei til å få....
Har hatt stikkende smerter nederst i magen i etpar dager, og i dag på jobb gjorde det skikkelig vondt å sitte.
Lynende smerter i "setet?!?", nederst i ryggen og ned i beina. Lit skjøre grimaser-vondt av og til. [:@]
men de kommer og går.
Er det slik det er????? [:-]

ja jeg har det sånn også... annbefaler deg til å ta en time til fyso:) de har skikkelig peiling på bekkenløsning og de kan gi deg masse øvelser og hjelp... hvertfall med tenke på hvor tidlig vi er i svangerskapet så er det viktig å få hjelp ganske tidlig

fikk samme beskjeden hos kiropraktoren min[&:]
har allerede masse smerter, ganske kjipt å få det så tidlig i svangerskapet. lurer på hvordan det skal gå når jeg blir høygravid. Kommer emg nesten ikke opp av sengen allerede.[:(]

ja..bekkenløsning er noe dritt!! Har fått så det plystrer selv..tilogmed i skambeinet av alle ting..fy fan det er vondt!!! Er ingen tidspunkt på døgnet som man kjenner seg helt bra heller..nå har jeg jo heldigvis ikke så fryktelig lenge igjen så jeg satser på det går over i slutten av januar[;)]
Jeg er blitt en flittig bruker av badekaret dette svangerskapet og det hjelper veldig masse for meg i allefall. Så varmt vann som du greier og så er det bare å ligge der til du kan vries opp som en vaskefille..etterpå tar du å varmer risputa i microen til den orntli ryker og det kjennes ut som du blir skoldet i ryggen..legg den der det verker mest-på skinka eller ryggen eller hoftene osv..så ligger du knallhard til den begynner å bli kald..så vips så kan man faktisk gå igjen uten at man ser ut som man har gikt eller har blitt tatt skikkelig hardt natten før eller slik som jeg ofte hører: fortell meg Ylva, er bekkenet ditt ute av ledd eller er du stiv i føttene dine eller må du på do(!!!!!!!!)[:@]..
Dette badekarstyret/risputestyret gjør jeg da flere ganger om dagen og det fungerer sånn høvelig bra i allefall..lindrer veldig når det er som verst[:)]

Lykke til videre i svangerskapet deres og håper dere slipper å bli så veldig plaga..

Uff, hjelp.. Dette hørtes skummelt ut. Overlever vel dette når den tid kommer når dere gjør det.. Men gleder meg ikke..

Når jeg ventet første mann så fikk jeg bekkenløsning i uke 7. Men med fysio så holdt vi det i sjakk.

Hadde bekkenløsning i første svangerskap...så på helsekortet fra den gangen..og jeg var sykemeldt fra uke 20 den gangen. Er ikke det nå, men jeg kjenner at ryggen begynner å bli sliten....men ikke noe spes. plaget med bekkenet..... (*bank i bordet*)...foreløpig hvertfall, men jordmoren sa at siden jeg var så plaget sist så er sjansene store for å få det denne gangen også!! Men vi får se.... ikke verdt å si noe for høyt heller...da kommer det vel for fult her...hehe!!!

Føler med dere alle sammen som sliter med det..... Det er ikke noe godt.
Jeg har brettet opp armene og er klar til å "joine" dere...men håper på å vente litt til..bare litt til!!![8|]

En det noe jeg kan gjøre hjemme får å forhindre eller redusere en eventuel bekkenløsning? Kan jeg gjøre trene/ gjøre øvelser? Vil tro at det kan hjelpe noe.... [8|] Vet ikke jeg.....

Jeg fikk konstantert at jeg hadde bekken løsning nå på mandag så jeg er 100% sykemeldt. Kjenner igjen det dere beskriver med stikkinger i magen osv. Det jeg gjør for å kolde det i sjakk er å ri hesten min, det er faktiske ne veldig god måte å trene bekkenet på[:D]

Har selv også bekkenløsning og det er noe dritt. Greier nesten ingenting lengere. Støvsuge er et ork og gå greier jeg lite av. Ihvertfall ikke oppoverbakker.
Klem

Back
Topp