flere en meg som ikke tørr ha sex??

AdelinaL

Glad i forumet
Har hatt en sa og en ma og dette er nå tredje forsøk. Tårer bare ikke ha sex! Tenker hver kveld at jeg skal prøve siden jordmor og lege sier det er greit, men er så redd at jeg backer ut..heje. heldigvis er mannen neeesten like redd som meg ;-)

Er akuratt lik. Har mistet 5 ganger. Så her tar jeg ikke sjangsen. Venter i allefall til etter uke 12 -13, så skal jeg høre med gyn. For meg er det ikke aktuelt nå. For redd for at det skal være et utslag til at det går galt, så for meg har ikke det vert et tema ennå.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Her er det gubben som vil vente til etter uke 12. Hmmmm.... Unnskyldning for at han ikke vil kanskje? Haha:D
Ikke noe problem, for har ikke lyst uansett:)

Vi/jeg har vært veeldig tilbakeholden. Har vel hatt 3 ganger siden eggløsningen. Er også veldig redd for at noe skal gå galt. I tillegg er jeg ikke helt i form. Er så sliten og trøtt på kvelden at søvn frister mer enn noe annet. Og andre tidspunkt på dagen er helt umulig da vi har 2 små som må passes på absolutt hele tiden.

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Godt å vite at det ikke bare er meg.. har fått beskjed avjordmor og lege at det er helt greit. Men klarer ikke roe meg ned med det. Å det er jo fordi jeg har mistet. De andre gangene jeg var gravid med vellykkede svangerskap så tenkte jeg ingenting over det..

Har hatt 7 stk saer med et par maer inkludert. Venter til etter uke 12. Sist mistet jeg etter å ha hatt sex, enda jeg går på medisiner.. tilfeldig? kanskje, men tør ikke ta sjangsen, det er det ikke verdt. Den ene gynekologen sier det bare er bra å ha sex, men den andre anbefaler å vente=)

Jeg er heldigvis priviligert nok til å ha lyst så vi har et greit sexliv. Like ofte som før blir det dog ikke fordi formen har vært elendig.

Jeg fikk beskjed på timen hos gyn forrige ukr at jeg må la være en stund pga lavtliggende morkake. I verste fall må jeg unngå det veldig lenge, kanskje hele svangerskapet.

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg tør heller ikke ha sex, og vi begge har lyst, men etter at jeg hadde en sa i fjor, som begynte med blødning etter sex, så er jeg veldig nølende :p

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Rekker opp hånda :)

Men mannen er like redd han også, spurte i går om han ville prøve. Han bare, nei det er skummelt :P
Så tørke tid her i huset ;)

Desember 2014

Bruker App

Etter blødningen jeg hadde så har jeg fortalt gubben at jeg i allefall vil vente til etter uke 12 og jeg har vært på kontroll å hørt hjertelyden. Men kan ikke si at jeg er så lysten egentlig.

Er ikke redd så vi har hatt sex som vanlig helt til kvalmen kom:( så frem til den gir seg så er mine ben lukket!!! :p

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg fikk beskjed om å la være en stund etter blødningen, så venter hvertfall til etter ny ul i morgen. Får høre hva hun sier da :)

27.12.14
02.06.10

Er ikke redd for å ha det, men er så kvalm, og føler meg så ekkel siden jeg spyr hele tiden at lysten ikke akkurat er på topp. Mannen driver med innspurten på bacheloroppgave samtidig som han leser til en eksamen, så han er så sliten at det heldigvis ikke gjør han no;) Kan ikke akkurat påstå at vi har så mye spenning i forholdet for tiden......meeeeen, er jo bare for en periode. Vi tåler det:)

Pga blødninger tidlig i svangerskapet har jeg ikke turt. Selv om gyn ikke så noen grunn til blødningene. Og nå er jeg jo dårlig i tillegg så da blir det ihvertfall ikke noe action. Men håper på at formen, lysta og motet kommer seg i 2.trimester :)

Har vært så kvalm, oppblåst og sliten at lysten har vært ikke-eksisterende, i tillegg er det ømt oppi der så jeg synes det har vært litt skummelt. Stakkars mannen.. men jeg har nå sluppet han til innimellom! ;) håper på at 2.trimester gjør susen :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Helt enig..håber 2 trimester blir bedre ;-) og da tårer jeg nok også håper jeg. Har jo helt glemt hvordan man gjør det! Hehe

Men mannen er like redd han også, spurte i går om han ville prøve. Han bare, nei det er skummelt :P

Desember 2014

Bruker App
jupp. men lysten er der da..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Desember 2014

Bruker App

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp