flere en meg som ikke liker å shoppe klær?

verteline

Elsker forumet
æsj, jeg har insett det.. nå MÅ jeg ha nye klær.. nå har jeg offesielt ikke en eneste tigths uten hull, alle er i bosset gett!.. nå såg eg at to av joggebuksene og har hull!!!...

så nå har eg 1 fin bukse, 1 "fin" joggebukse og 1 daffejoggis...

syns virkelig det er DØDS kipt å bruke penger på klær.. flere?..

Jeg har det også omtrent som deg..

Tirsdagskvelden var jeg ute og kjøpte meg to nye bher. Jeg måtte, for en av mine to bher knakk spilen i. Og jeg måtte jo ha ny bh før jeg kunne kaste den andre i vask..

Nå ser jeg at en av mine to dongeribukse begynner å bli tynnslitt og når som helst kan revne på innsiden av lårene, så nå må jeg snart ut på shopping igjen..

Fikk heldigvis kjøpt meg noen gensere på januarsalg før jeg begynte å jobbe igjen etter sist permisjon, men da var det så veldig på tide. Den ene genser jeg har brukt mesteparten av permisjonsåret (med unntak av en dag innimellom når den har vært til vask) var så slitt at det ikke kunne brukes mer. (Men jeg har den faktisk på i dag siden jeg ligger hjemme med blødning..)

Jeg syns det er stas å ha noe nytt og føle meg freshere, men jeg HATER å handle det..
For det første tar det evigheter å finne noe som passer (spes.av bukser) da jeg er lang og har litt hofter.. ofte får jeg ikke buksene over knærne en gang og da blir jeg sur.. og da mener jeg SUR og mannevond.. handler helst alene..Topper og gensere er enklere å handle da det er enklere å finne noe som passer :p

Klesskapet mitt er ganske tynnslitt for tiden føler jeg også... Men jeg elsker egentlig å handle, spesielt når jeg egentlig ikke skal ha noe, hehe. Men ofte sier lommeboka her nei,så må prioritere andre ting, blir bare det høyest nødvendige som blir handlet inn (og litt attåt innimellom;))

Back
Topp