Flere (eks) snusere her?

Eina

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Flere snusere her?
Gud, jeg har så lyst på en snus!! Kjenner jeg trenger motivasjon.

Kollegaene mine tror jeg har sluttet for å spare penger, så de vil spandere på meg hele gjengen.. kommer bort til pulten min støtt og spør om ikke jeg vil ha en snus, liksom. Bare ta. Kom igjen. Det er så vanskelig å si nei!

Skal innrømme at jeg har gått på en smell og snusa en gang etter jeg fant ut av graviditeten, men det føltes ganske så rimelig kjipt, så kommer ikke til å gjøre det igjen. Men selv om jeg vet inni hodet mitt at jeg ikke skal snuse igjen på sikkert nærmere 2 år, så har kroppen min fremdeles megalyst på en snus. Blir gal.

Jaja, får bare holde ut... flere i samme nikotinbåt?

Jepp! Jeg kjøpte en boks med onico ( uten nikotin og tobakk) den hjelper faktisk en del!

Hadde nok vært i samme nikotinbåt hadde det ikke vært for at jeg er småkvalm hele tiden. Hodet har skikkelig lyst på snus. Kroppen orker ikke tanken, heldigvis!

Priset meg lykkelig for onico tiden mellom positiv test og da kvalmen kom snikende :hilarious:

Stay strong!

Jeg er på år 3 uten snus nå. Og har egentlig fortsatt lyst på snus. Men hva er vitsen med å begynne igjen etter to år liksom? Slutta på samme grunn som deg.

Jeg puttet fishermanns friends pastiller under overleppa, hockeypulver funka også forsåvidt. Prøv å erstatt det med et drops som svir litt :)

Ellers så må du bare tenke på babyen din. Og bli litt sint når folk prøver å gi deg snus. Bare si at det er jævlig dårlig gjort å ikke støtte deg i å slutte. Dem kan jo ikke holde deg med snus i all evighet..

Jeg er på år 3 uten snus nå. Og har egentlig fortsatt lyst på snus. Men hva er vitsen med å begynne igjen etter to år liksom? Slutta på samme grunn som deg.

Jeg puttet fishermanns friends pastiller under overleppa, hockeypulver funka også forsåvidt. Prøv å erstatt det med et drops som svir litt :)

Ellers så må du bare tenke på babyen din. Og bli litt sint når folk prøver å gi deg snus. Bare si at det er jævlig dårlig gjort å ikke støtte deg i å slutte. Dem kan jo ikke holde deg med snus i all evighet..

Jeg slutta jo faktisk da jeg ble gravid med førstemann våren 2016, men var så dust at jeg begynte å snuse igjen for ett år siden. :arghh:

God ide å reagere med litt sinne! For det er jo faktisk ganske dårlig gjort å prøve å gi meg snus.. skal prøve den! Og sterke drops!

Jeg slutta jo faktisk da jeg ble gravid med førstemann våren 2016, men var så dust at jeg begynte å snuse igjen for ett år siden. :arghh:

God ide å reagere med litt sinne! For det er jo faktisk ganske dårlig gjort å prøve å gi meg snus.. skal prøve den! Og sterke drops!
Ja, jeg synes det er dritdårlig gjort!! Hallo liksom, her sier du at du skal slutte for å spare penger. Også pusher dem det på deg :smiley-angry019

Du har jo greid det før, så da greier du det igjen ;)

Jeg sluttet i september 2014 pga graviditet, begynte igjen i fjor :rolleyes: er det mulig liksom?
Lenge leve Onico enn så lenge!

Jeg sluttet i september 2014 pga graviditet, begynte igjen i fjor :rolleyes: er det mulig liksom?
Lenge leve Onico enn så lenge!

Haha, godt å høre det ikke bare er meg Kanskje jeg må ty til onico.. usikker på om jeg bare skal kjøre på uten (lidelse) eller kjøpe onico og eventuelt dra ut lidelsen noen uker ekstra.. Men samtidig ha det litt levelig mens lidelsen dras ut...

Haha, godt å høre det ikke bare er meg Kanskje jeg må ty til onico.. usikker på om jeg bare skal kjøre på uten (lidelse) eller kjøpe onico og eventuelt dra ut lidelsen noen uker ekstra.. Men samtidig ha det litt levelig mens lidelsen dras ut...
Haha det er litt som å velge mellom pest eller kolera, dritt uansett :P

Sniker fra mai.
Jeg var storsnuser (en boks om dagen xsterk skruf).
For min del var unicoen bare med på å opprettholde tankene om the real Shit. Dessuten koster det penger det og.

Slutta med alle former for «hjelp», men hadd tyggis og pastiller med meg hvor enn jeg gikk. Er 2-3 kjipe uker først. Men sånn er det bare. Har hatt det fint etter det i graviditeten og nå tenker jeg knapt på snus.

Dette klarer du!
Jeg heier på deg

Dette er det jeg sliter aller, aller mest med. Jeg har fortsatt ikke klart å slutte helt med snusen, men trappet ned fra rundt 15 til 3-4 om dagen. Men jeg SKAL klare å slutte helt for samvittigheten spiser meg opp. Tror jeg må ty til Onico, men er det sånn at dette også kan være skadelig for barnet? Ginseng, Lakris osv? Er det noen som vet noe om dette? Tips og motivasjon tas imot med takk :)

Jepp. Sluttet på dagen med testen i handa. Hadde tatt en snus før jeg testet så ble litt satt ut at det klaffet denne gangen :hilarious:

Dette er det jeg sliter aller, aller mest med. Jeg har fortsatt ikke klart å slutte helt med snusen, men trappet ned fra rundt 15 til 3-4 om dagen. Men jeg SKAL klare å slutte helt for samvittigheten spiser meg opp. Tror jeg må ty til Onico, men er det sånn at dette også kan være skadelig for barnet? Ginseng, Lakris osv? Er det noen som vet noe om dette? Tips og motivasjon tas imot med takk :)

Onico er trygt. Er ikke farlige stoffer i den men kick up er det ginseng i :)

Oh yes! Vi har jo fått hjelp ved ivf, så måtte slutte. Men må innrømme at jeg sprakk i mellom når det var venteperioder for å komme i gang på neste steg. Sliter veldig, har brukt snus i mange år. 1 boks G3 white extra strong om dagen, savner det hver dag. Håper det går raskt over, hvis ikke blir jeg smågal :hilarious:

Det ble en boks onico peppermint i dag, og det lindra faktisk suget litt. Godt tips til andre som sliter! Selv om det selvsagt ikke kan måle seg med the real deal

Det ble en boks onico peppermint i dag, og det lindra faktisk suget litt. Godt tips til andre som sliter! Selv om det selvsagt ikke kan måle seg med the real deal

Godt å høre at at det hjelper litt, skal SÅ kjøpe det i morgen og krysser fingrene for at det hjelper for meg også. Lykke til videre :)

Godt å høre at at det hjelper litt, skal SÅ kjøpe det i morgen og krysser fingrene for at det hjelper for meg også. Lykke til videre :)
Lykke til med snussluttingen :) syns det er drittøft denne gangen :eek:

Har faktisk ikke slitt så veldig. Kutta snusen på sekundet når jeg fikk positiv test, men må innrømme at jeg tok en snus et par timer etter positiv test og, men hadde bare samvittighet til å ha den inni i 5 min:wideyed:

Men etter det har jeg ikke tenkt på snus.:happy:

Jeg er avhengig av nesespray. Ikke helt det samme, men også noe jeg må slutte med :wacky:

Back
Topp