Flere eggløsninger

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei, dere!
Det er noe rart som skjer der nede nå
Jeg er på CD 19 og hadde eggløsning CD13.
Men jeg har siden igår merket Slimaktig utflod, nesten lik som eggløsning som man kan strekke med fingrene. Igår var det blankt, men idah derimot var det litt eggehvite aktig.
Er det vanlig eller kan jeg ha to eggløsninger? Hva blir evt sjansen for å bli gravid da? Om det egget fra første eggløsning allerede har blitt befruktet
 
Er du helt sikker på at du hadde el på cd13? Har du fått det bekreftet med temping eller UL? For jeg tenker at med mindre du fikk det bekreftet med temping/UL, kan det jo hende at egget prøvde å slippe på cd13, men at det ikke gjorde det, og at det prøver igjen nå :) Men det kan jo skje at man plutselig har to el i en syklus (slik toeggede tvillinger forekommer), men det skjer som regel omtrent på samme tid i syklusen
 
Jeg fikk iallfall positivt eggløsningstest (clearblu) på Cd13 og jeg hadde også el-slim da. Jeg har ikke testet med test igjen, men ble bare overrasket av mengden slim jeg har nå
 
Jeg bruker monitor. Og har fulgt flere sykluser.
Jeg fikk skikkelig sjokk. Jeg så streken komme. Den skal nå max punktet. Jeg sa til meg selv. På dag 14 kommer streken og vi får max. Eggløsning dagen. Men streken begynner å forsvinne i stedet. Jeg regner at kroppen prøver på nytt igjen en gang....
 
Back
Topp