flere der kvalmen har kommet tilbake?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Sitter og føler meg megadeilig der jeg plutselig må springe på badet å brøle ned i do. :p og det kommer helt uten forvarsel også! Enda jeg ikke var plaget med kvalme tidligere i svangerskapet. Flere som har fått kvalmen tilbake?

Vet at en kan få det når som helst i svangerskapet, selv om det er vanligst i begynnelsen. Jeg får det igjen hvis jeg ikke spiser jevnlig, har det gått lenge siden siste måltid så kommer sulten og kvalmen, og det kan komme snikende eller som kastet på meg. Når får du det, er det helt uten grunn? Vet ikke om det kan komme av mangel på noe kanskje? Jeg ville spurt jordmor om det hvis jeg var deg :)

Det kommer helt plutselig ja! Spesielt når jeg ligger og får press på magen, så tenkte det var invollene som presset, men er kanskje tidlig?:p får høre med henne i morgen. :)

Sikkert babyen som presser på, som du sier :)

Jeg blir kvalm og har nesten spydd om jeg ikke får frokost nå, har ellers ikke vært kvalm/spydd siden uke 16..

Ble faktisk kvalm i dag tidlig... Våknet og var KJEMPE sulten.. men med en liten tass i hus får jeg ikke laget meg mat med en gang og da ble jeg faktisk kjempe kvalm. Hjalp når jeg fikk spist da, men har ikke hatt det sånn siden helt på starten(og da merket jeg det kun tre ganger, var ikke plaget med kvalme). Håper det ikke blir sånn nå, hater å være kvalm!

Har kommet tilbake her også :p Men heldigvis ikke hver dag, og langt fra så ille som det var :P

Er tilbake her også... :(
Må spise jevnlig ;)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner kroppen reagerer på den måten om jeg er sliten. Bare for å si ifra at nå har jeg gjort altfor mye :p
Slik har det vært gjennom hele svangerskapet da.. Er ikke så flink til å ta det med ro selv om kroppen prøver å si ifra på ulike måter da :p

Back
Topp