Flere cord/fleeceposer herfra!

Mammaia 81

Elsker forumet
Jeg klarer ikke lengre skjønne hvilke koder fra imageshack jeg skal bruke?
Trykker på den som sier kodes for forums, men får det ikke til :(
Legger ved et par bilde fra facebook, og så ligger det flere på bloggen om noen har lyst til å se!

kjempe fine. hvor har du kjøpt det nederste stoffet?

Tusen takk :)
På min pc er det samlebildet av alle 3 posene som er nederst.. (liten tullepc på 12")
Er det den stripete dere mener? Fantastisk stoff ja, kjøpt på Stoff & Stil :)

ORIGINAL: Mammaia 81

Tusen takk :)
På min pc er det samlebildet av alle 3 posene som er nederst.. (liten tullepc på 12")
Er det den stripete dere mener? Fantastisk stoff ja, kjøpt på Stoff & Stil :)

Ja, den stripete ja. Den er vel strengt tatt nest nederst av bildene[8D] Kjempefin altså![:D]

Skikkelig flotte poser[:)]

Fiiiine!:D

Råfine poser[:)]

Så nydelige. Likte også spes godt den med striper. [:D]

Taaakk[:)][:)]

Den stripeposen skal til en herlig rødhåring i sør, som muligens får flere søsken etterhvert, så mamma'n ville ha noe unisex :) Sitter nå og prøver å sy en ny type stellepose (var ei som ville bestille stellepose som trodde at en sammenbretta fleecepose var stelleposen min, så jeg skal sy en lignende om jeg får til [:D])
"prototypen" blir i stripstofet, som jeg har tenkt å legge ved posen som en overraskelse om den blir "brukanes" :) Spent nå :)

Oioioioioi... Her var det mange flotte kombinasjoner...
Er det egetmønster?
Super flink...
Skal snart til å sy en selv.. Så jeg lurte på å lage en med knapper nederst, men var usikker.. Er det vanskelig?
Laget en annerledes sist i vinterpose...
Likte veldig godt den stripite... Hvilket stoff er det?

ORIGINAL: IVFProver84

Oioioioioi... Her var det mange flotte kombinasjoner...
Er det egetmønster?
Super flink...
Skal snart til å sy en selv.. Så jeg lurte på å lage en med knapper nederst, men var usikker.. Er det vanskelig?
Laget en annerledes sist i vinterpose...
Likte veldig godt den stripite... Hvilket stoff er det?

Mønsteret er eget ja! Så på en annen pose på nett, og prøvde selv, men min ble HELT annerledes :D Hvis du vil se grunnformen, kan du gå inn på bloggen min og søke på kjørepose. Da får du se den "malen" jeg laget med til en bilstolpose. Du må bare sende en pm/mail om det er mer du lurer på :)
Jeg hadde aldri prøvd trykknapper før jeg laget disse, så syntes ikke det var så vanskelig, men hver eneste klaff blir forskjellig på posene :)

Stoffet er baby-fløyel fra stoff og stil, og jeg har kun fleece inni.

Back
Topp