Flere barn?

*IdaMor*

Elsker forumet
Er dette deres siste barn?
Jeg må ærlig inndrømme at jeg ønsker meg en til, :P ikke nå med det første, men en gang i fremtiden. Men sambo er vist ferdig :P Så vi får se om noen år da ;)
Hvordan er det med dere og produksjonen?

Vi ønsker oss to til, de skal få komme tett om det blir som planlagt, men jeg vil bli ferdig med utdanning osv først.. Regner med det blir om 5-6-7 år når jentene har begynt på skolen:-)

Foreløpig har vi nok med de 3 vi har fått. De skal følges opp også.
Men hvem vet, kanskje når jentene er blitt større og begynt på skolen ;)

Her blir det ikke flere. Vi hadde bestemt oss før denne fødslen, men grunnet komplikasjoner under fødsel fjernet de livmora. Så nå er det helt sikkert at vi er ferdig.

Her blir det ikke flere. Vi hadde bestemt oss før denne fødslen, men grunnet komplikasjoner under fødsel fjernet de livmora. Så nå er det helt sikkert at vi er ferdig.

Å, nei, kva skjedde? Gjekk alt bra til slutt? Håpar det går bra med deg!!! Klem

I utgangspunktet er vi ferdig nå... Men klarer ikke helt se for meg at jeg ikke skal være gravid flere ganger.
Gubben føler seg heller ikke ferdig;)
Sier som Sogn78, vinner vi i lotto kommer det flere!! :p

Da må jeg finne meg en annen med litt mer tålmodighet enn det min kjære har.. Han har verre humørsvinginger enn meg! Kjære vene! Han takler så vidt vår førstefødte sønn som snart er 4 år.. Lar han få det som han vil. Setter jeg grenser for han, så er det feil. For da begynner jo han å grine! Og er ikke i nærheten av å hjelpe meg så mye med minstemann, som han gjorde med førstemann.. Får jeg det bedre som alenemamma tro????

Å, nei, kva skjedde? Gjekk alt bra til slutt? Håpar det går bra med deg!!! Klem
Det gikk bra til slutt ja vi har det bra begge to heldigvis:-) skal spare dere for detaljer, det er enda flere igjen som ikke har født;-)

Her blir det nok ikke flere barn, nei.

Back
Topp