Flere barn???

malønna

Glad i forumet
Noen som har beggynt å tenke på det alt? jeg har jo en fra før,og har alltid tenkt at jeg vil ha 3 barn,men nå er jeg ikke like sikker lenger. Er jo litt tidlig da,men tenker på det de dagene det er veldig hektisk her.. "vil jeg virkelig ha flere??[:)]

Vi har vel løse planer om en til..gjerne ei jente da [;)]

vi stopper her med 2 herlige gutter.... [:D]

Jeg tenker det er bra og ha søsken, så muligens en til om et par-tre år... I allefall hvis sivilstatus og situasjon er som nå...[:)]

drømmen er 2 jenter først så en liten gutt....    men jeg skal ikke si noe sikkert..kanskje Aurora blir enebarn.......   you never know...

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Det kommer forhåpentligvis en til om 2-3 år. Det er det som er planen foreløpig...

noe ala det samme her. skal på skole nå så får vi se etterpå. vil jo ha et søsken el to til elias(sånn han ikke blir så bortskjemt[8D])

Mannen min syntes at det er nok med 2.. Akkurat nå er jeg helt enig,men jeg kan jo forandre mening etterhvert.Så sånn jeg føler det nå tar det nok nærmere 5år før jeg blir gravid igjen..

ORIGINAL: cathrine1

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Det kommer forhåpentligvis en til om 2-3 år. Det er det som er planen foreløpig...

noe ala det samme her. skal på skole nå så får vi se etterpå. vil jo ha et søsken el to til elias(sånn han ikke blir så bortskjemt[8D])

Her også! Så fort jeg er ferdig med skolen, så skal det komme en til -- hvis vi får til da selvfølgelig, skal jo ikke ta det som en selvfølge ;) Frøkna må jo ha en liten bror eller søster syns vi :)

Vi har forsåvidt nok med en vi[:D]
Men når mannen er ferdig med skole om 3 år så tenker vi på å hjelpe en som ikke har det så godt-fosterforeldre med andre ord... da er også Mathias nesten 4-litt lettere for ham å forstå også.

Back
Topp