Flere barn uten å burde..

• Trådstarter Trådstarter Beskymret
  • Opprettet Opprettet
B

Beskymret

Guest
Hva hadde dere tenkt om noen dere visste om skulle ha flere barn selv om de ikke klarer å passe på dem dem har allerede?
Eller om dem som får barn for å redde forhold som allerede er på vei i søpla?
Hvordan skal man si det til dem?

Har en vennine i en sånn situvasjon, etter min erfaring så gjør folk det de vill uansett og det er devserre minimalt man kan få gjort :/ jeg har ytret min bekymring/tanker rundt tema ny baby forsikret, stilt spørsmål som har dere tid, økonomi osv? Noe jeg vet de har, verken tid eller økonomi mm :/ men hun har bestemt seg og forsetter jeg å presse mister jeg en venn til ingen nytte! Men er absolutt ikke gøy eller lett se på folk kjører livet sitt i grøfta eller enda verre når det er barnas livskvalitet som står på spill :(

Har en vennine i en sånn situvasjon, etter min erfaring så gjør folk det de vill uansett og det er devserre minimalt man kan få gjort :/ jeg har ytret min bekymring/tanker rundt tema ny baby forsikret, stilt spørsmål som har dere tid, økonomi osv? Noe jeg vet de har, verken tid eller økonomi mm :/ men hun har bestemt seg og forsetter jeg å presse mister jeg en venn til ingen nytte! Men er absolutt ikke gøy eller lett se på folk kjører livet sitt i grøfta eller enda verre når det er barnas livskvalitet som står på spill :(

Jeg er helt enig med deg! Det er barna som ender opp som tapere i slike situasjoner.
Tragisk. :/

Jeg hadde nok ikke sagt noe om baby allerede er på vei. Men trist at det er sånn for noen da.

Back
Topp