flere barn som

Perna

Glad i forumet
Bare tenker på å "reise seg opp"??

Leon tenker bare på det, han skal stå. Han reiser seg opp hele tiden, bruker stuebordet,sofaen,tripptrapp stolen, vogna you name it.. Spessielt i senga si, han tenker bare på å stå. Det er ikke lett å¨legge han om dagen, fordi han er så fornøyd med at han klarer å reise seg opp å stå.. (OG HAN KOMMER SEG IKKE NED)

[&o][&o][&o][8|][8|][8|][:)]

Samme her, skal bare stå heile tiden. Reiser sig på allt i huset så jeg må passe på, som sagt ner kommer han ikke enda utenom når han faller [&o] blitt litt flinkare till å komme ner i senga da... Så fort jeg legger han ned så skal han opp, umulig å skifte bleie på og legge om kvelden. Blir helt matt om dagen jeg

Kan anbefale sovepose med seler! Innførte det for et par måneder siden, da mini plutselig bare ville stå og henge i sprinkelsenga.. Funker kjempefint[;)]

Å ja! Det gjør han hele tiden. Har lært å sette seg ned også da, så han står oppe et sted, setter seg ned og krabber til et annet sted, reiser seg opp, setter seg ned, krabber til et annet sted.... ja, sånn går nu dagan! [:D]

Det blir bedre! Irja var helt vill når hun begynte å stå, jeg gikk laaaaaaange turer hver dag med henne sela ned i vogna for jeg orket ikke ha hjertet i halsen hele dagen! Hun står mye nå og, men hun kan komme seg ned selv og jeg har et veldig rolig forhold til det nå så jeg legger ikke så mye merke til det lengre.
Hun dupper i vogna, er hun trøtt nok legger hun seg fint til i senga, men som regel vil hun bare stå i den og. Når hun legger seg for kvelden går jeg bare inn å legger henne ned et par-tre ganger så sovner hun da tilslutt. [8D]

ORIGINAL: LadyDa

Kan anbefale sovepose med seler! Innførte det for et par måneder siden, da mini plutselig bare ville stå og henge i sprinkelsenga.. Funker kjempefint[;)]

Sign![;)]

ORIGINAL: LadyDa

sign [:D]

Back
Topp