Flere barn som ikke bruker smokk?

Jezebel

Forelsket i forumet
Her har jo begge jentene vært veldig smokkegale,og de begynte begge med smokk når de var 2 dager gamle.Men plutselig ved 5 mnd alder (med begge to) ville de ikke ha smokk lenger i det hele tatt!Hadde vel egentlig trodd jeg måtte igjennom avvenning av smokk senere,men det ordna de fint selv [:)]

Samuel har aldri brukt smokk selv om jeg skulle ønske at han gjorde det av og til. Prøvde di aller fleste typene uten hell.

Otilie har aldri villet ha smokk.

Adrian har aldri brukt smokk han heller. Henrik var helt avhengig av smokk, var sikker på at j skulle få en smokkunge til...men den gang ei [:D]

Her er kun tommelen som er bra nok. Veit ikke helt hvordan j gjør d til vinteren når han skal sove ute, men den tid, den sorg [8D]

Adrian brukte bare smokk de første månedene,plutselig en dag nekta han å ta den[:)]
Var deilig å slippe den avvenningen!!
Mens frk. kjempeavhengigavsmokken blir det nok verre med tenker jeg[8D]

Hadde smokk, men ble til at jeg ikke gadd å tilvende han den. Den var kun veldig kjekk å ha når vi avvente med nattmat, da var han rundt 6-7 uker og gikk kun få dager før han sov uten å våkne, så etter det har han ikke hatt smokk. Hadde en liten periode med totten, men den har han helt kutta ut selv.

Back
Topp